lørdag den 21. marts 2015

Denne måneds yndlings køb!

Jeg har et problem med shopping. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, at have penge på min konto. Med det samme jeg får penge, bruger jeg dem. Når jeg ikke har penge, tænker jeg ofte på, hvad jeg skal købe, næste gang jeg får penge. Jeg har allerede masser af ting i hovedet, som jeg skal købe i næste måned.. og jeg har ikke engang råd. I denne måned har jeg købt helt vidunderlige ting, og dem skal I da have chancen for at købe. Her kommer derfor listen over mine yndlings køb i denne måned.




Den allerbedste ting jeg har købt, er dette vidunderlige halstørklæde. Det er langt, stort og varmt og jeg elsker det! Det er sort med roser i guld med shimmereffekt og har frynser, også i guld. Det er skønt at have på og jeg bruger det både indendørs og udendørs, da det ofte er koldt i vores lejlighed. Det er tilpas varmt til at man ikke fryser, men får heller ikke ens hals til at koge. Og så er det bare rigtigt pænt. Ja, jeg er vild med det. Denne skønhed er købt på Nelly.com til 179 kroner. Det er lige til at overskue.


Som I nu kan se her, er det ret tydeligt, at jeg har en kærlighed til tørklæder. Jeg elsker dem simpelthen! Og hvis jeg ikke køber tørklæder, så strikker jeg dem. Vi har netop været nødt til at købe en stor knage til gangen, fordi vi simpelthen ikke vidste hvor vi skulle gøre af alle de tørklæder. Men nok om det. Jeg har altid ment, at der bør være et partisanertørklæde i enhver garderobe, men for et par år siden, fik jeg nok af dem og smed alle dem jeg havde samlet sammen siden efterskoletiden, ud i skraldespanden. Men for nyligt fik jeg smag for dem igen og det medførte, at jeg købte dette lækre partisanertørklæde. Det er standard sort/hvidt og det er bare skønt! Dette er købt på min yndlings netbutik: fatima.dk for 59,95 kroner. Hvis du aldrig har været i deres fysiske butik i Roskilde, kan jeg kun anbefale den. De har vidunderlige ting. Især hvis du er til det alternative. Ja, jeg er fan,



I samme butik, fandt jeg disse skønheder. Jeg har længe ledt efter et par, fordi de simpelthen er så skønne. Normalt har jeg kun set dem på markeder på festivaller, og jeg var lige ved at give op, men så gik jeg ind på fatima.dk og blev lykkelig. Øreringene er perfekte til både hverdag og fest og er lavet af sterling sølv. Jeg er så vild med dem at jeg både har dem på om natten og om dagen. De er så flotte! Mine små elsklinger er købt på fatima.dk til 99,95 kroner.


Den sidste ting på listen, er ikke engang noget jeg selv har købt. Jeg samler på kopper. Jeg elsker kopper! Jeg er ikke særligt god til ting med farver og mønstre, men når det er på en kop, er det bare fantastisk. Jeg har fyldt et halvt skab op med forskellige kopper, som ikke passer sammen overhovedet, men som bare er så skønne. Jeg elsker at vågne op om morgenen, og så kunne vælge lige præcis den kop til min kaffe, som giver mening for mig lige den morgen. Det gør bare dagen meget bedre med en hyggelig kop. Denne uglekop har jeg fået i gave af min kone. Jeg er ret sikker på at den er fra Netto og har kostet omkring 25-30 kroner. Den er bare så sød og har skønne farver. Sommetider er det de små ting der tæller.


Følg med i mit shopaholicliv i næste måned, hvor jeg helt sikkert har købt nye ting. - Luna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar