mandag den 16. marts 2015

Klar til start!



Her er jeg så! Og jeg er så klar til at dele ud af mit liv! I dag vil jeg egentlig bare fortælle lidt om mig selv, og om hvad jeg har tænkt mig at skrive om. Det er måske ikke helt så spændende for alle, men jeg synes alligevel det er en god idé. På den måde kan I jo selv bedømme, om det overhovedet er noget i gider at bruge tid på. Oh well..

Jeg hedder Luna og er 26 år. Jeg bor i Valby sammen med min kone, Julie, som jeg har været gift med i to år. Vi har en norsk skovkat som hedder Noir og som er en stor del af vores lille familie. Mit liv har stået standby i langt tid og jeg kæmper nu for at komme tilbage på rette vej. Detaljerne vil jeg ikke kede jer med. 

Min passion er ord. Jeg har skrevet siden jeg var helt lille. Først bare dagbog og små historier, men senere blev det til sange, noveller, digte og romaner. Jeg har aldrig fået noget udgivet, men har en lille drøm om at det sker en dag. Udover skriverierne er jeg vild med at læse. Bøger er det bedste i verden og hvis jeg kunne, ville jeg have mit helt eget bibliotek. Desværre er der ikke plads til et helt bibliotek i en to-værelses lejlighed, så jeg må nøjes med en enkelt bogreol. 

Selvom ord og bøger fylder meget i mit liv, er der også andre ting som tager min opmærksomhed. Jeg elsker musik. Jeg har spillet musik altid og det vil jeg fortsætte med til jeg dør. Jeg startede på blokfløjten, men skiftede den ud med guitar og senere bas. Jeg synger også og har gået til kor i mange år og solosang i noget tid. Det sker ofte at jeg hiver guitaren frem og giver et nummer, det er bare sjældent at jeg deler det med andre end mig selv. Det kan dog tænkes at jeg indspiller et par numre og deler dem med jer. 

Når jeg ikke skriver, læser eller spiller guitar, slapper jeg af med film og serier. Jeg er kræsen. Meget kræsen, men når jeg endelig finder noget jeg kan lide, så er jeg ikke til at komme i kontakt med. Jeg har altid noget kørende i baggrunden, da stilhed ofte irriterer mig. Lige for tiden står den på Frasier og Gilmore girls. Når jeg ser film eller serier, sker det at jeg strikker. Jeg elsker at have noget at lave med hænderne hele tiden, og det er afslappende og hyggeligt at strikke. Jeg er ikke verdensmester til det, men jeg kan da strikke både huer og tørklæder. Mit hyggeprojekt lige nu, er et kæmpe stort sjal. Men det skal I nok få at se.

Shopping er min last. Jeg har aldrig rigtigt penge, fordi jeg bruger dem lige når jeg har fået dem. Jeg er tosset med tøj, tørklæder, smykker, tasker, sko og alt i den dur. Lige for tiden er det tørklæder, øreringe og neglelak som æder alle mine penge. Jeg kan simpelthen ikke få nok. 

Så! Som i nok kan gætte, kommer bloggen til at handle om lidt forskelligt. Ord, bøger, musik, sang, strik, film, serier, mode og alle de ting, som gør mig lykkelig. 

Jeg glæder mig til at dele det hele med jer <3 - Luna  


(Jeg samler også på kopper... men drikker tit af glas)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar