fredag den 10. april 2015

Dagens sang!


Jeg har ikke det bedste optageprogram og er derfor nødt til at bruge det som ligger på computeren i forvejen. Det betyder altså at lyden ikke er fantastisk eller på nogen måde redigeret. Dette er den helt rå lyd. Ellers vil jeg ikke undskylde for andet end mit meget simple engelsk, Sangen er skrevet for længe siden og selvom jeg har redigeret i den, er der stadig meget jeg har beholdt fra dengang. Kunne simpelthen ikke få mig selv til at fjerne det hele! Da jeg var (sen) teenager var det mit forsøg på at lave andet end stille sange og på at få lidt mere rock indover, jeg ved ikke helt hvordan jeg selv synes det gik, Men om ikke andet er den mere rocket end det jeg ellers har lavet. Jeg har ingen anelse om melodien findes i forvejen, for det sker ofte når jeg skriver sange, at jeg finder ud af at melodien er tyvstjålet fra en anden sang... men det kan I jo bedømme for mig. Nyd det lækre billede, som er et skolefoto fra 2.g,  Jeg håber I kan lide min lille sang, - Luna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar