fredag den 19. juni 2015

Boganmeldelse: Linse - jeg gør, hvad jeg vil


Af: Linse Kessler i samarbejde med Michael Holbek

"Jeg savner min datter helt forfærdeligt. Jeg kan ikke få udgang, så jeg bliver nødt til at smutte." 
"Det er jeg ked af at høre. Vi har det jo meget hyggeligt, ikke?"
"Jo, men jeg bliver nødt til at se hende..."
- Han kunne se på mig, at jeg mente det alvorligt. "Hvordan fanden gør jeg?" spurgte jeg.
Han tænkte sig lidt om. "Vi saver dig ud!"
"Nå, ja! Det er da det, vi gør!"

Linse Kessler er kendt fra programmet "Familien fra Bryggen" og for sine kæmpestore bryster. Hun har en vanvittig og gennemtrængende personlighed, et kæmpe hjerte, en utrolig kærlighed til dyr og mennesker og et temperament som er mindst ligeså stort som hendes bryster. 

- Dette er hendes historie. Hele historien om hendes opvækst hos flere familier, hendes mange fængselsophold, de forskellige mænd hun har set, hvordan hun er endt med SÅ store bryster og alt det gode, man ikke får at vide i "Familien fra Bryggen" og som alle fans har gået og tænkt over. 

Bogen er på cirka 400 sider og jeg læste den på to dage (Et par timer den ene dag og 7 timer i træk dagen efter) - for når man først er startet, er det nærmest umuligt at lægge den fra sig. Det er en vidunderlig bog og jeg grinede så mange gange. Linse er skøn og skør på samme tid og helt igennem fantastisk at læse om. Hendes historie er utroligt interessant og da jeg var færdig med bogen, sad jeg med følelsen af, at jeg bare ville høre hende fortælle endnu flere ting. Jeg tror der gemmer sig endnu flere historie i Linse. Det er ikke mange biografier jeg har læst, men denne her kan jeg i hvert fald kun anbefale. Ikke kun hvis du er fan af "Familien fra Bryggen" og alle de skønne personligheder derfra, men også hvis du bare vil læse en rigtig spændende og sjov historie! Linse er tosset og har sine helt egne meninger om livet og til loven, men samtidig et menneske fyldt med så utroligt meget kærlighed at det halve kunne være nok.

Læs den! Du vil ikke fortryde det!

Bogen får 5 ud af 5 stjerner *****

- Luna 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar