mandag den 13. juli 2015

Boglisten - det bliver en god sommer!


Da min kone fik sommerferie, besluttede jeg mig for at lave en liste af bøger, som jeg ville læse i løbet af sommeren... nu er det bare sådan at jeg har fødselsdag om sommeren (I dag, hurra!) og derfor pludselig fik dobbelt op på bøger, da jeg primært havde ønsket mig bøger i gave (af alle!) Derfor er min bogliste blevet lang og stablen er rimeligt høj MEN jeg elsker det! Her er mit bud på den perfekte sommer <3 

- Ryding, Helle: De fire vinde (Morganas kilder 2) - Jeg er i gang med den første bog "Den sorte ravns forbandelse" som jeg har læst før, men da jeg skal i gang med toeren,ville jeg lige opfriske min hukommelse!
- Perkins, Stephanie: Anna og det franske kys
- Perkins, Stephanie: Lola og naboens søn
- King, Stephen: Doktor Søvn (ÅHHHH hvor jeg glæder mig!!)
- Han, Jenny: Den sommer alting ændrede sig
- Green, John: Endnu en Katherine
- Burton Phillips, Elizabeth: Mor, kan du låne mig nogle penge?
- Niven, Jennifer: Som stjerner på himlen
- Hirse, Maria: Få lidt stil!
- Green, John: Gåden om Alaska
- Fonseca, Anja: I morgen stopper jeg
- Grimsrud, Beate: En dåre fri
- Zornig Andersen, Lisbeth: Zornig - Vrede er mit mellemnavn
- Green, John: Paper towns

Det skal nok blive en magisk og vidunderlig sommer, selvom vejret ikke rigtigt synes det vil lege solskin. Jeg glæder mig til hver eneste bog og jeg tror det bliver rigtigt, rigtigt godt. Tak til min søde kone og min dejlige familie, for de skønne nye bøger, som jeg har fået i fødselsdagsgave! 

- Luna 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar