lørdag den 18. juli 2015

Lidt nyt - Nyt er godt!




Puh, så fik jeg lavet lidt om på bloggen. Der er kommet nyt billede og en personlig beskrivelse af mig. De opmærksomme har sikkert også lagt mærke til, at jeg har fået ny header og baggrund. Synes de nye farver er så fine og sarte. Samtidig er bloggen blevet tilmeldt blogbattle.dk, så hvis du kan lide bloggen, så gå ind og giv den en ordentlig omgang stjerner. 

Som I nok har lagt mærke til, er bloggen ikke den flotteste i verden. Det skyldes at jeg selv står for layoutet og at overhovedet ikke er særligt sej til computere. Men jeg gør hvad jeg kan og efterhånden ser den da okay ud. 

Jeg er lige gået i gang med med endnu en bog, så der burde komme en anmeldelse i løbet af ugen. Nu vil jeg gøre mig klar til en aften med fødselsdagsfest (min) som skal fejres med de skønneste venner! 

Jeg glæder mig til at blogge meget mere.

- Luna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar