fredag den 14. august 2015

Vinderen af min Instagram-konkurrence


I går fandt jeg vinderen af konkurrencen på Instagram, som jeg afholdte i forbindelse med min fødselsdag og så selvfølgelig at bloggen var kommet på Instagram. Vinderen blev Bookmeupscotty som har fået besked via e-mail. Ikke nok med at hun vinder den ene gave som var på billedet, så har jeg fundet lidt flere lækkerier frem, som hun modtager med posten i næste uge.
Vinderen blev fundet via lodtrækning, da jeg simpelthen ikke vidste hvordan jeg ellers skulle gøre det. 



Jeg glæder mig til den næste konkurrence, for det her har været rigtigt, rigtigt sjovt og spændende. Det har været fedt at se, hvor mange som har tilmeldt sig og det har været sjovt at læse alle jeres kommentarer som har været mere eller mindre fantasifulde. Tak for jer!
Jeg håber i også vil være med næste gang.

Nu vil mor holde weekend (ja, jeg er mor!)

- Luna



Ingen kommentarer:

Send en kommentar