tirsdag den 22. september 2015

Videoblog #1 - Rundvisning på min bogreol


Jeg synes i skal have en lille tour på min bogreol, da jeg synes den er med til at beskrive mine læsevaner ret godt. Den indeholder alverdens bøger fra selvbiografier til krimier, og jeg elsker de fleste til verdens ende (bortset fra krimierne, som ikke er mine). Videoen er lavet med min iPhone, da jeg ikke ejer et videokamera, men synes faktisk kvaliteten er okay. Lyset er ikke altid helt fantastisk dog. Jeg vil på forhånd sige undskyld for mine meget mærkelige ansigtsudtryk. Det er meget underligt at optage en video af sig selv, imens man kigger på sig selv. 

Når alt dette er sagt, håber jeg i vil tage godt imod min første rigtige videoblog!
God tur rundt på min bogreol.

- Luna

1 kommentar:

  1. Hvor er du sød Luna! :D Og hold da op, hvor har du mange King bøger! Det kunne være at jeg snart skulle læse noget af ham.
    Men av... den sidste VD bog knuser lidt mit hjerte, sådan som den er kvast ind på reolen... D:

    SvarSlet