onsdag den 21. oktober 2015

Giveaway#2 - 200 følgere på Instagram


(Ja, sådan laver man et smukt billede.. nu med mig!)

@Lunaskaffekrog har nu over 200 følgere på Instagram, og jeg har lovet at jeg ville lave en giveaway. når jeg nåede de 200, så det har jeg selvfølgelig tænkt mig at overholde.

Jeg har besluttet mig for hvad du skal have mulighed for at vinde, men det er sjovere at gøre det lidt hemmeligt. Alt jeg kan sige er, at det har noget med 200 at gøre og det rimer på.. well.. ikke rigtigt noget. Det har noget med bøger at gøre og jeg er 100% sikker på at alle jer bogfreaks vil elske det. Andet siger jeg ikke. Vil du vinde den hemmelige giveaway? Her er hvad du skal gøre:

1. Følge bloggen på bloglovin' (Der er sådan en smart knap ude i siden af min blog ellers søg på Lunas kaffekrog derinde, så finder du mig!)

2. Skrive en kommentar til dette blogindlæg, og fortælle mig, hvad du tror det er man kan vinde! Den som gætter det vinder. Hvis ingen gætter det eller mere end én person gætter rigtigt, så trækker jeg lod. Husk at skrive din e-mail og dit navn, så jeg kan kontakte dig hvis du vinder.

Vinderen bliver udtrukket d. 2/11 - 2015!

Det er faktisk det hele. Husk at du skal være velkommen til at følge mig på Instagram @Lunaskaffekrog, så jeg kan få endnu flere søde følgere.

- Luna




15 kommentarer:

  1. Jeg tror det er et gavekort til en boghandel på 200 kr

    SvarSlet
  2. Er det mon et gavekort til en-eller-anden bogbiks på nettet på 200 kr.? :-D

    Jeg følger dig jo allerede begge steder - og tillykke med det flotte tal på IG.

    SvarSlet
  3. Jeg vil også vove at gætte på et gavekort til nettet eller en boghandel på 200kr! Eller en anden gave med en værdi af det beløb :)

    Rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil også være så modig og gætte på et gavekort til et eller andet sted, måske saxo eller bookdepository :)

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  5. Tillykke med de 200 følgere :)
    Jeg vil også gætte på, 200 kr gavekort til en boghandel :)
    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 200 følgere! Jeg gætter (og håber!) også på et gavekort på 200 kr. til Saxo el. lign. :-)

    http://bookwormscloset.com/

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 200 følgere! :)
    Jeg prøver også at gætte på et gavekort til bøger på 200 kr. :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Ihh tillykke med følger-milepælen :D
    Jeg tror også det er et gavekort til en bogbutik, enten fysisk eller online :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg råber i kor med de andre.. Må næsten være et gavekort på 200kr :)

    nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg stemmer i med de andre, og gætter på et gavekort til Saxo, bookdepository eller lignende! :D

    carolinethomassen@gmail.com

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Jeg synes det er rigtig svært, måske et gavekort til en side med bøger..

    Knus
    Jeanette - jeakh@youmail.dk - www.jeasblanketanker.dk

    SvarSlet
  12. Først tænkte jeg, at det måtte være en bog med tallet i titlen - dog finder jeg hovedsageligt kun slankebøger (??) og bøger med sy/strikke/hækle opskrifter.

    Så var jeg ude i, at det kunne være en bog på 200 sider, men der er bare så mange af slagsen, så det gik jeg væk fra igen...

    Måske det så var 200 bøger - det virkede bare lidt for omfattende, selv for dig søde Luna, så til sidst har jeg valgt at være totalt original (not) og hoppe med på bølgen der skriger 'gavekort'. :-)

    hulgaard92@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Tror måske også det er eg gavekort på 200 kr til bøger 😀😀😀

    SvarSlet
  14. Jeg gætter også på, det er et gavekort på 200 kr. til en bogbutik (enten fysisk eller på nettet) :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet