søndag den 8. november 2015

Bogforum #1 - Signeringer





Jeg har været til mit første Bogforum nogensinde, og det var en fantastisk oplevelse! Jeg kan slet ikke få armene ned. Jeg fik mødt en masse forfattere og fik en lille krusedulle eller to. Jeg fik købt alt for mange bøger, men nød det hele så meget at det slet ikke kan beskrives. Samtidig fik jeg også sat ansigt på mange forskellige bogbloggere, og selvom jeg måske ikke gik hen og sagde hej, så så jeg jer altså! (jeg er ret genert!)
Alt i alt var det en vidunderlig oplevelse og det kommer til at tage mere end et enkelt blogindlæg, at komme igennem alle de billeder jeg har taget. For der er mange!
I denne omgang vil jeg vise jer de forskellige forfattere som signerede deres bøger til mig. Det er helt skørt så tosset jeg er med det! Det er bare noget ganske særligt når forfatteren har skrevet en hilsen i bogen. Ih, hvor er det fantastisk!





Stine Pilgaard signerer sine bøger til mig og Julie!






Linse Kessler kom også forbi Bogforum og gav en lille krusedulle!






Så fik jeg endelig købt Spektrum-bøgerne! Og det var så hyggeligt at snakke med Nanna Foss!





Jeg købte også Christina Bondes helt nye bøg, og fik en lille snak med forfatteren! 
(det er så vildt når forfattere kan huske mig fra min blog! Det skete faktisk flere gange!)





Som det sidste på Bogforum, fik jeg en lille hilsen i "Hul i hovedet" af Nicole Boyle Rødtnes!

Det var alt for denne gang, men snart kommer der endnu mere fra Bogforum. Tro mig, jeg er slet ikke færdig!

- Luna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar