tirsdag den 10. november 2015

Bogforum #3 - Bogkøb


Selvom Bogforum er overstået for denne gang, er jeg stadigvæk ikke færdig med at fortælle om det. Jeg kan simpelthen ikke komme mig over, hvor fedt det var. Jeg glæder mig allerede til næste gang! På trods af ømme fødder og gnavemærker efter mine bukser, så var det stadig det hele værd. 

Jeg er på kontanthjælp og har derfor ikke så mange penge. Det betyder at jeg bliver nødt til at holde lidt igen, når jeg køber bøger. Men heldigvis var det sådan, at vi skulle betale mindre i husleje i denne måned, så jeg stod pludselig med 800 kroner mere end jeg plejer. Det var ret smart, nu hvor jeg samtidig skulle købe nyt træningstøj og en vinterjakke. Jeg er ikke flov over at fortælle, at der lige nu står omkring 200 kroner på min konto til resten af måneden. Jeg har en ret god opsparing, men jeg er ikke meget for at bruge af den, så lad os se hvor langt jeg kan komme for 200 kroner. 

Om ikke andet, fik jeg alligevel købt en god stak bøger på Bogforum, faktisk blev det til hele 8 bøger. Nogle af dem har jeg dog købt sammen med Julie, så vi betalte halvdelen hver, da det ellers løb op og blev frygteligt dyrt. Jeg er rigtigt glad for de bøger jeg fik anskaffet mig, og især dem som fik en hilsen i, fra forfatteren.


De søde små Jojo Moyes bøger var så billige og så fine, at jeg slet ikke kunne stå for dem. Jeg har været rigtigt glad for de andre Jojo Moyes bøger jeg har læst, så jeg er spændt på at læse dem! Og igen, de er simpelthen så fine. "Hul i hovedet" har jeg længe overvejet at købe, og da jeg så havde mulighed for at få skrevet i den af forfatteren, kunne jeg slet ikke lade være. Den lyder bare rigtigt, rigtigt spændende, så jeg glæder mig til at læse den. Christina Bondes helt nye bog "Skyggesider" havde jeg planlagt at købe allerede inden jeg tog afsted til Bogforum, fordi den lød ret så fantastisk og så har jeg fulgt Christina Bonde på Instagram i længere tid, og er rigtigt spændt på at læse noget hun har skrevet. Linses bog var jeg nødt til at købe, efter at have set alle afsnit af Bryggen, om og om igen. Det er simpelthen bare så godt tv, og jeg har allerede læst den første bog om hende. Selvfølgelig fik jeg også en krusedulle i den, og det var en fed oplevelse at se Linse i virkeligheden.
"Girl Online" var lidt et impulskøb, men den var 50 kroner billigere end i butikkerne, og jeg har ønsket mig den længe, så det virkede smart. Jeg er ret spændt på at læse den, da jeg har læst lidt blandede anmeldelser. 
Til sidst men bestemt ikke mindst, fik jeg anskaffet de to lækre "Spektrum"-bøger. Ikke nok med at de er ufatteligt flotte, så lyder de helt fantastiske, og jeg glæder mig helt vildt til at læse dem. Jeg tror faktisk det er dem jeg vil begynde på allerførst. 

Jeg er rigtigt glad for mine køb og er ret overbevist om at jeg vil elske hver eneste af dem!

"Honeymoon i Paris" - Jojo Moyes - Cicero
"Alene i Paris" - Jojo Moyes - Cicero
"Hul i hovedet" - Nicole Boyle Rødtnes - Alvilda
"Skyggesider" - Christina Bonde - Tellerup
"Slap dog af - Linses guide til et godt liv" - Linse Kessler og Michael Holbek - Ekstra bladets forlag
"Girl online" - Zoe Sugg - Gyldendal
"Spektrum - Leoniderne (Spektrum #1)" - Nanna Foss - Tellerup
"Spektrum - Geminiderne (Spektrum #2) - Nanna Foss - Tellerup

- Luna



1 kommentar:

  1. Skønne bøger du har fået på hylden. Glæd dig til Spektrum-serien, Nanna Foss er så god til at skrive. Skyggesider er jeg helt vildt spændt på, det skulle være noget ganske andet end hvad Christina Bonde har skrevet før.

    SvarSlet