onsdag den 11. november 2015

Bogforum #4 - Gratis godter



En af grundene til at jeg elsker messer, er alle de gratis ting. Det er ikke ligefrem fordi jeg bliver bombarderet med anmeldereksemplarer, så jeg nyder virkelig, når jeg bare får et eller andet uden at skulle betale for det. Desværre er jeg bare så dårlig til at gå hen til de forskellige stande og bare tage tingene, uden at kigge intenst på alle deres bøger, fordi jeg får dårlig samvittighed og føler at jeg bare er der for de gratis ting. Det er ret frustrerende, men så er jeg så heldig, at jeg er gift med en kvinde, som overhovedet ikke er bange for den slags. Hun tager ALT hvad hun kan finde af gratis godter. Alting! Det er faktisk næsten uhyggeligt, for sommetider er hun lige ved at tage ting som ikke er gratis, bare fordi hun virkelig bliver grebet af det. Men det er nu også ret underholdende, fordi hun får det til at se så enormt let ud. Hun går bare hen til en stand, snupper alt fra kuglepenne til bolsjer og går lynhurtigt væk derfra igen, uden at kigge på deres egentlige produkt. Om det så er krystaller, sportsudstyr eller bøger. Her er lidt af de ting hun fik hapset til Bogforum (jeg nyder selvfølgelig godt af det, men udover det er jeg egentlig bare publikum!)






Som I kan se, fik vi fat i både indkøbsnet, kuglepenne og et bjerg af bogmærker og postkort. Der var også spiselige ting, men dem har vi spist. Personligt er jeg gladest for de fine bogmærker, da jeg ikke har særligt mange i min samling, og jeg kunne så godt tænke mig en ordentlig spand fine bogmærker. Nu har jeg i hvert fald lidt, og det er bare skønt! Jeg købte også en badge hos Tellerup, men den sidder på min taske (og den var jo sådan set heller ikke gratis) men den er jeg rigtigt glad for. Det behøver ikke at koste noget at få ting med hjem fra en bogmesse. Det kommer bare an på hvad man vil have...

Dette er mit sidste indlæg om Bogforum. Det lover jeg! I må også være lidt trætte af dem nu. Nu må det snart være på tide at komme med en boganmeldelse. Det skal I få!

- Luna


Ingen kommentarer:

Send en kommentar