tirsdag den 1. december 2015

Giveaway #3 - Julekonkurrence!


Så blev det endelig 1. december og dermed JUL! Jeg elsker jul og jeg elsker at give gaver, derfor skal du selvfølgelig have muligheden for at vinde en ekstra julegave! Jeg vil afsløre at det er noget man kan læse og noget lækkert! Resten må du selv forsøge at regne ud. Eftersom jeg for nyligt har oprettet bloggens egen side på Facebook, kan jeg jo kombinere de to ting, altså gave og Facebook!

Vil du gerne vinde den skønne julegave (som er virkelig nice!) er alt du skal gøre:

1. Følg bloggen på Facebook! (Der er sådan en smart knap ude i siden af bloggen, ellers hedder jeg "Lunas kaffekrog" på Facebook.

2. Skrive en kommentar til dette blogindlæg og fortælle mig hvilken bog i vil anbefale mig at læse ved juletid (jeg er blank, så det må være en "to-fluer-med-et-smæk-situation!) - HUSK at skrive din e-mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du har vundet!

Vinderen bliver udtrukket juleaften d. 24/12-2015 og har absolut intet med Facebook eller andre sider at gøre. Dette er min private konkurrence! Vinderen bliver udtrukket via lodtrækning.

Jeg glæder mig til at læse jeres forslag! <3

Glædelig jul!

- Luna



16 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal læse John Green Let it snow - den synes jeg er så fin <3

    SvarSlet
  2. Du skal da læse Julemandens død. Den er både god, lidt uhyggelig og total julet ��

    SvarSlet
  3. Jeg kan varmt anbefale Min mormor hilser og siger undskyld af Fredrik Backman. Den er meget morsom, smuk og livsbekræftende, for mit vedkommende gav den stof til eftertanke.

    lisbethmajas84@gmail.com

    SvarSlet
  4. Julemanden helt privat 🎄 Eller juleønsket 🎄 håber på en fin julegave ekstra 😊

    SvarSlet
  5. Peacefulangel82@gmail.com - hilsner fra Pipalukbooks

    SvarSlet
  6. Jeg har det selv rigtig svært med at finde julelitteratur til at forsøde den lange ventetid på jul, men sidste år læste jeg Let It Snow, og den var rigtig sød :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  7. 'My True Love Gave to Me' af Stephanie Perkins m.fl. er virkelig hyggelig at læse op mod jul :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  8. I år går jeg selv igang med "Keldby-slagteren" af Henrik Nordbrandt. Det er en 'julekalender' med 24 kapitler i krimiform. Den glæder jeg mig rigtig meget til at læse - og selvom jeg ikke har læst den endnu, vil jeg helt sikkert anbefale den, for jeg er selv helt vild med konceptet om de 24 kapitler! :-D

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg elsker også jul, men gør det faktisk ikke så meget i julelitteratur... i år har jeg dog planer om at lytte til Peters Jul. Det er en anbefalelsesværdig klassiker - og overkommelig kort! :-)

    benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  10. Julemandens død af Kenneth Bøgh Andersen og Et juleeventyr af Charles Dickens :) To fantastisk bøger, og rigtig med julestemning :)
    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg elsker december med masser af julehygge og skønne juleeventyr! Jeg anbefaler 'Christmas Stories' fra Everyman's Pocket Classics, der er fyldt med mange små fantastiske juleeventyr eller 'En vinternat ' af Simon Sebag Montefiore, som lyder til at være meget spændende :-)

    SvarSlet
  12. Hov - crossingjourneys@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  13. "My True Love Gave to Me" af Stephanie Perkins og andre forfattere :D

    Rikkestavski@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg stemmer som flere af de andre også på "My True Love Gave to Me" af Stephanie Perkins m.fl. Jeg læste den selv i december sidste år, og synes virkelig det var sådan en skøn julebog. Der er simpelthen så mange fantastiske noveller i den :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Hulebjørnens klan - jeg holder selv meget af den og kan læse den igen og igen !

    SvarSlet
  16. 'How the Grinch Stole Christmas' af Dr. Seuss er virkelig fin og sød! Derudover har jeg lige læst 'Nøddeknækkeren' og den er bestemt anbefalelsesværdig!
    'Et Juleeventyr' er en sikker vinder hvert år og så istemmer jeg mig korte der siger 'My True Love Gave to Me'. <3

    hulgaard92@hotmail.com

    SvarSlet