mandag den 14. december 2015

Layout #1 - Cecilie Alisa P.

Som I nok kan se, har jeg fået nyt layout og ny header på bloggen, og jeg elsker det hele så meget! Det hele er bare blevet så fint! Jeg tror faktisk jeg kan kigge på det for evigt.

Det er sådan at min gode ven Max, tilfældigvis havde en veninde, som kunne lave den slags ting. Søde Cecilie lavede så dette til mig, og jeg er hende evigt taknemmelig. Hvis du gerne vil se mere fra hende, så besøg hendes Tumblr: Cecilie Alisa P. ! Hun er nemlig mega awesome! (og jeg skylder hende øl og kage for det her!) Og så laver hun de smukkeste ting og tegninger! Kig med nu!

- Luna

3 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint - tillykke med den søde Luna!
    Max kender altså bare så mange dygtige mennesker! :D

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot :) Jeg er slet ikke bare det mindste kreativ, så jeg har den største respekt for folk der er :)

    SvarSlet