fredag den 15. januar 2016

Giveaway #4 - Vind en bog!


Okay folkens! Det er sådan at jeg har været så heldig at få tilsendt "Kærlighedsbreve til de døde" fra forlaget Ordenes by. Jeg anmelder den også HER. Det er en fantastisk bog, som jeg virkelig var glad for at læse. Det er bare sådan, at jeg allerede havde købt den cirka to uger før jeg fik den fra forlaget. Det betyder altså at jeg pludselig har to af dem!

Det kommer jer til gode! 
Jeg har nemlig besluttet mig for at lave en lille konkurrence.
Den heldige kan altså vinde bogen "Kærlighedsbreve til de døde" og det er ikke mange ting du skal gøre for at være med:

1. Følg bloggen på Bloglovin' (Der er sådan en knap på bloggen, hvor man kommer direkte derind. Ellers kan du søge på "Lunas kaffekrog" derinde!)

2. Skriv hvilken afdød person du ville sende et brev til, hvis du skulle vælge, nede i kommentarfeltet. HUSK at skrive din e-mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder!

Jeg trækker lod, så det bliver helt fair! Lodtrækningen kommer til at ske fredag d. 29/1 2016, så i har dertil, til at være med i konkurrencen! 


                                       





18 kommentarer:

  1. Jeg ville skrive til min morfar og sige at jeg stadig tænker på ham, selvom vi ikke kendte hinanden særlig godt, eller jeg vil skrive til min kærestes far og sige at han er savnet (og jeg ville sende hans kones hjemmelavet islagkag med, som han elskede så meget) eller måske til min farmor, men hende vil jeg nok bare råbe af... så måske ikke alligevel...

    Jeg følger dig på bloglovin. Vidste ikke du kunne følges der, men det er bare super fedt, så nu følger dig vidst alle steder *GG*

    SvarSlet
  2. Fin konkurrence, som jeg da ikke vil gå glip af;)
    Følger dig allerede via bloglovin:)
    Tænker jeg nok ville skrive et brev til min farmor, som døde i 2012. Jeg havde ikke noget stærkt forhold til hende, og lærte hende faktisk først sådan at kende til selve bisættelsen, hvor hendes historie blev fortalt. Hun havde et hårdt liv og jeg fortryder jeg aldrig lærte hende at kende rigtigt.

    k.vallentin@gmail.com

    SvarSlet
  3. Den vil jeg SÅ gerne læse!

    Jeg følger allerede med via bloglovin' - of course ;-)

    Jeg ville gerne skrive et brev til Anne Boleyn, som jeg er fascineret af. Sikke et liv - og sikke en ægtemand :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. DOH!

      Og min mail er: Benteskou (a) gmail.com

      Slet
  4. Så ville jeg sende et brev til min farfar, tror jeg. Snakkede ikke med ham de sidste 10 år af hans liv, så måske det alligevel ville være underligt.

    saspigen2@live.dk
    livetidukkehuset.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg følger dig via bloglovin' :)

    Jeg ville sende et brev til min mormor. Jeg snakkede ikke så meget med hende i en periode, og så døde hun desværre få dage efter hun var fyldt 57 år. Jeg ville gerne skrive et langt brev til hende, med alle de ting jeg aldrig fik sagt, og hvordan det går for mig i dag og hvor meget jeg savner hende.

    Min mail er samhain400@gmail.com

    SvarSlet
  6. Ville sende et brev til min mormor. Kan næsten ikke huske hende længere, men det jeg kan huske var hygge og varme. Ville gerne spørge hende om hvordan hendes liv var og hvordan min morfar (som jeg ikke kendte) var.

    ijoergensen85@gmail.com

    SvarSlet
  7. Helt klart til min mormor. Hun døde året inden jeg bestod min HG eksamen og nåede ikke at se nogen af os børnebørn få hue på. Da hun var den sidste der døde, var hun også den jeg var mest tæt med af mine bedsteforældre. Jeg savner hende rigtig meget, og selvom der er ting i mit liv som jeg er glad for hun ikke skulle opleve, så ville jeg gerne have haft hende med til min sidste eksamen.
    Men forhåbentlig kigger hun ned og holder hånden over mig sammen med min morfar, farfar og farmor <3
    Jeg har i dag fået lov til at låne min bedste kammerats bedsteforældre, som jeg er yderst taknemlig for <3

    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hvor er det sødt af dig at hole sådan en giveray.

    Hvis jeg kunne skrive et brev til en skulle det være til min oldemor, som døde da jeg var 6 år gammel.
    jeg kan ikke huske så maget fra hin, men nogle minder har jeg dog stadig.

    Hvis jeg kunne skrive et brev til hinne ville jeg skrive: at jeg er glad for at mig og min søster altid kunne komme og besøge hin, efter skole/børnehave, at jeg er gled for at hun altid har vadet der for min mor( der savner min maget )
    at da hun døde var kirken fyldt til siste mast, at hins grev altid er fyldt med blomster, og at hun aldrig vil blive glemt, både for hins bolsjer, historie og kærlighed, enlig bage at jeg elskede hin selvom at jeg aldrig rigtig lærte hin at kende.


    Astajassa@gmail.com

    SvarSlet
  9. Puha et hårdt spørgsmål.. Men mit brev skulle klart være til min far som gik bort sidste år i februar (tænk der snart er gået et år) han blev kun 52 og det var uventet.. Der er så meget at fortælle..

    God weekend
    nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg ville skrive til min farfar, som døde i 2012. Det kunne være rart, hvis man havde muligheden for at fortælle ham, at han er savnet, og om hvad der er sket i vores liv siden da :)

    God weekend.

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg har besluttet mig for at sende to breve (ja, jeg snyder, men sådan er det bare :p)!

    Et til Lewis Carroll, for han skal helt klart have et tak for at have skrevet den børnebog, jeg holder allermest af!

    Og så lige et til min søster, for det der med breve til en afdød gør mig sentimental og hun ville nok blive glad for en lille update (med lille mener jeg selvfølgelig roman-størrelse). <3

    hulgaard92@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg ved faktisk slet ikke hvem jeg skulle skrive til, selv hvis jeg fik chancen. Det er et rigtig svært spørgsmål. Måske ville jeg skrive til Amy Winehouse, for efter at have set dokumentaren om hende, har jeg egentlig bare lyst til at give hende et knus, og sige hvor stort et talent hun havde.

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  13. Det tror jeg er meget forskelligt alt efter hvad dag man bliver stillet det spørgsmål, men lige nu vil jeg nok skrive et brev til Alan Rickman.
    Jeg kan stadig ikke fatte at han har forladt denne verden, og jeg vil skrive til ham og fortælle hvor fantastisk han er og hvor knust jeg er over aldrig at skulle høre hans stemme på ny!

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  14. Ville skrive til min farfar der døde sidste år, som jeg savner helt vildt, og jeg ville fortælle ham om alt der sker i mit liv, og hvor ked af det jeg var over ikke at kunne ringe til ham, da min forlovede friede til mig.

    malli-juul@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg ville skrive til min oldemor, som døde sidste år. Jeg brugte en del tid med hende da jeg var yngre, men jo ældre jeg blev, jo mindre tid brugte jeg også med hende. Derfor vil jeg rigtig gerne sende et brev til hende, for at fortælle, at jeg tænker på hende <3

    carolinethomassen@gmail.com
    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. Jeg vil skrive til min oldemor. Jeg har aldrig mødet hende men alt hvad jeg har fået fortalt om hende lyder hun som en rigtig sød og rar person, som jeg vil ønske at jeg havde mødet.

    Sophia@hyldtoft.com

    SvarSlet