torsdag den 21. januar 2016

Sommerhus i Marielyst #4 - Onsdag + torsdag


Jeg er i sommerhus i Marielyst en hel uge, og det har jeg valgt at dele med alle mine søde følgere, her på bloggen. Der sker ikke det helt store, for det er en afslapnings-kærligheds-læse-ferie og der er i den grad fokus på, at lave så lidt som muligt. Alligevel synes jeg det er super hyggeligt at dele min uge i billeder. 

Efter mit morgenbad, fik jeg gjort mig klar til en tur til vandet. Her sidder jeg endnu engang i min elskede lænestol, og er iført rigtige bukser for første gang siden vi kom (men bare rolig, jeg har ikke bh på...det skal jo ikke blive alt for vildt!) Jeg ser en smule anstrengt ud, men sådan ser jeg altid ud, når jeg forsøger at smile på billeder (det er sådan en Chandler ting.. jeg kan ikke gøre for det!)


Mig og Julie ved vandet. Som I kan se, er vi glade for naturen og den friske havluft. Vi er blevet glade og fjollede, og hopper rundt. Jeg snurede så meget rundt, at jeg var ved at vælte ud i vandet.


Jeg er lidt langt væk, men det er faktisk mig som nyder havet, sneen, sandet og den flotte himmel.



Parselfies! Vi synes selv vi er ret nuttede. Vi er stadigvæk ved vandet, og det var min mening at man skulle kunne se havet i baggrunden, så det blev rigtigt hygge-romantisk, men det blev ikke rigtigt som jeg havde håbet. Om ikke andet ser vi søde ud, og det er også dejligt!



Obligatoriske billeder af strand og natur. Jeg er ikke så god til billeder uden mennesker, men jeg har virkelig taget mange billeder af alt muligt mærkeligt, i denne uge. 



Julie leger ved vandet! Hun elsker den friske luft og det flotte hav.


De sidste strandbilleder, inden vi begyndte at fryse og tog tilbage til sommerhuset igen.


Aftenen stod på ren råhygge i det varme sommerhus. Vi fik set masser af tv og serier (den stod på "Årgang 0" og "Talent".. det var slet ikke dårligt!) og så fik vi endelig afprøvet boblebadet! Det tog næsten en time at fylde det, men det var SÅ dejligt, da det endelig var klar! Så sad vi der, med vin, marcipanbrød og tv-serier på computeren. Det var perfekt!



Nu er det blevet torsdag formiddag. Vi stod op ved 08:00-tiden og har drukket masser af kaffe og har spist ristede boller. Ikke en dårlig start på dagen. Der skal ikke ske det helt store i dag. Vi har snakket om at afprøve saunaen, men da ingen af os er særligt store fans af så meget varme, er det ikke sikkert det sker. Men det skal nok blive en god dag! Jeg skal læse videre i min bog "Profetiens kald" om lidt, og så tror jeg også der skal drikkes liiiiidt mere kaffe. Dette er forresten mig igen, i den lækre lænestol. 

Det var alt for denne gang, jeg vender tilbage i morgen!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar