lørdag den 23. januar 2016

Sommerhus i Marielyst #6 - Fredag og lørdag


Så sluttede ferien og jeg er tilbage i Valby, men i skal selvfølgelig ikke snydes for de sidste par dages finurligheder i- og på vej hjem fra sommerhuset.


Vi sagde farvel til sommerhuset med vodka-saft og X-factor! (og så en fed dokumentar og ungdomshuset på Jagtvej) Det var bare så hyggeligt. Vi pakkede selvfølgelig også de fleste ting ned og gjorde rent hvor vi kunne.


Julie lavede børnekryds og det var egentlig også ret hyggeligt. Aftenen sluttede ret tidligt, for vi har virkelig sovet dårligt de fleste dage, på grund af en meget knirkende seng.


Julie pakker den ene af vores tasker... selvom vi havde tonsvis af mad med, og næsten ikke skal have noget af det med hjem igen, er begge tasker på mystisk vis helt fyldte stadig...


Kufferter og tasker som venter på at komme hjem til Valby.


Jeg tog lige et par afsluttende billeder af den fine have, som jeg virkelig kommer til at savne. Jeg vil have en have en dag... det vil jeg bare! (Bare en lille bitte én...)


Her er den berygtede seng, som syntes den skulle knirke, hver eneste gang en af os vendte os (eller bare bevægede et eller andet...) Den er pæn dog. Ved siden af er den sofa og den stol, som vi har siddet i hele ugen.


Julie støvsuger (fordi min krop valgte at jeg skulle have mega meget kvalme da vi vågnede... som selvfølgelig gik væk i det sekund vi kom ud i taxaen!)


Her er vi endelig nået til toget i Nykøbing F, efter et stykke i taxa og derefter en bus (sommerhuset er laaaaaangt væk fra alt!) Julie spiser grød, og hun er glad for den!


Vi fik også lækker kaffe med egen medbragt risdrik i. Det var lækkert!


Så nåede vi endelig til Valby, og har handlet ind til i dag og i morgen (mere at slæbe på, hurra!) Her er vi ved busstoppestedet, hvor vi venter på bussen helt hjem til lejligheden.


Nu er vi hjemme, og vi er glade fordi katten er her, men vi er kede af det, fordi vi savner sommerhuset. Ferien er slut, men vi har det godt! Jeg glæder mig allerede til næste ferie (forhåbentligt Roskilde Festival... måske man skulle lave en blog om det også!?)

Det var alt for denne gang! Jeg håber I har hygget jer, med at følge lidt med i mit liv i sommerhuset. Jeg har haft den bedste ferie ever, og jeg er så klar til at komme i gang med hverdagen igen, med ny energi og glæde! Jeg glæder mig til at blogge mere om bøger, men mon ikke der kommer mere fra mit liv i fremtiden?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar