fredag den 26. februar 2016

Bogblogger søger bogklub!





- Kan du lide at læse?
- Kan du lide at læse ungdomsbøger?
- Kan du lide at snakke og diskutere bøgerne med andre?
- Er du mellem 22 og 33 år gammel?
- Bor du i København eller omegn?


Så læs med her:

Jeg har længe tænkt at jeg ville starte en bogklub. En bogklub med fokus på den gode historie, hvor man kan få en kop kaffe, en lille småkage og en god snak. Vi skiftes til at vælge hvilken bog der skal læses og mødes et par gange om måneden, for at snakke om den bog vi har læst. Jeg elsker selv ungdomsbøger (YA) så tænkte at det skulle være det vi primært beskæftiger os med. Vi beslutter sammen hvor bogklubben skal være henne, men jeg åbner gerne mit hjem! 

Da jeg bor i Valby, er det vigtigt at du bor nogenlunde i nærheden (bor Ca. 5 minutter fra både Ålholm station, Danshøj station og Langgade station). Da jeg selv er 27 år synes jeg det var vigtigt med en aldersgrænse, da jeg ofte synes at lige vores aldersgruppe bliver lidt glemt (vi er ikke unge men heller ikke helt gamle). 

Jeg tænker at første gang vi mødes, er det hjemme hos mig! Jeg leder efter 5-6 personer, men lidt færre eller lidt flere er også udmærket. Er du interesseret? Så send mig en e-mail!

lunalarsen88@gmail.com

Vi ses!



1 kommentar:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt ! Håber du finder nogen at dele din læse passion med !

    SvarSlet