torsdag den 4. februar 2016

Giveaway #5 - VIND øreringe fra Winther design


Så er det blevet konkurrence-tid igen! Kan du lide lækre smykker? Kan du lide flotte, unikke øreringe? Så læs med her! Du kan nemlig vinde et par øreringe fra Winther design, blandt andet et par som dem jeg har på her (som jeg virkelig elsker!) 

Jeg er jo så heldig at jeg kender søde Sarah, som er hjernen (og hænderne) bag Winther design, og jeg har fået lov til at udlodde et par øreringe til en heldig vinder. Alt du skal gøre er:


1. Synes godt om "Winther design" og "Lunas kaffekrog" på Facebook

2. Skrive hvilket par øreringe du gerne vil vinde, i kommentarfeltet her på bloggen (der er numre på!) (Husk at skrive din e-mail, så jeg kan skrive til dig hvis du vinder)



Jeg trækker en heldig vinder fredag d. 19/2 2016.
Denne konkurrence er min helt alene og har intet med Facebook, Blogger eller noget andet at gøre.

Du kan finde Winther design her:

Facebook: Winther design
Instagram: @winther.design



Held og lykke














7 kommentarer:

  1. Krydser fingre for at vinde sæt nr 3
    ijoergensen85@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne vinde nr 3 :)
    mia_krone@live.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med nr. 1 :-)

    gittetofte(at)gmail(dot)com

    SvarSlet
  4. Jeg er vilde med dem alle sammen! Men nr. 2 ku være fede at vinde :D
    sannelarsen88@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil helt vild gerne vinde nr. 1!!! Forelskede mig i dem da jeg så dem i dine ører på billedet!!������ virkelig smukt design som ser helt anderledes ud når de kommer på!!!��❤ selvom de andre også virkelig er flotte!! Ville ønske mig dem alle hvis jeg kunne! Hihi ��
    Min mail er maleneek@Hotmail.com
    Krydser fingre og håber M.V.H. Malene Erika

    SvarSlet
  6. Nummer fire vil være helt perfekt! :D
    ireneejensen@ hotmail. com

    SvarSlet
  7. nummer 4 er klart mest min stil, men de er alle helt vildt flotte!
    michellegud@gmail.com

    SvarSlet