mandag den 21. marts 2016

Fødselsdagskonkurrence #1 - Lækre bøger og bogmærker


I forbindelse med bloggens 1 års fødselsdag, har jeg fået sponsoreret en masse lækkerier til mine søde læsere! Hver mandag de næste mange uger, vil jeg lave en konkurrence og trække vinderen mandagen efter, hvor der så kommer en ny konkurrence. Jeg glæder mig helt vildt og jeg håber I vil være med!

I dag kan du vinde de to første bøger i Spektrum-serien: Leoniderne og Geminiderne af Nanna Foss! Du kan læse mine anmeldelser af disse helt fantastiske bøger HER og HER, som jeg roser til skyerne fordi de simpelthen er de bedste bøger i verden! Samt to bogmærker fra Morika-serien af Sidsel Sander Mittet, som simpelthen er så flotte! 

Tellerup og forlaget Facet har været så venlige at sponsorere sagerne i denne konkurrence! 

---

Reglerne for deltagelse er således:

1. Følg bloggen på Bloglovin' (Lunas kaffekrog) - Der er sådan en smart knap ude i siden af bloggen!
2. Skriv en fødselsdagshilsen til bloggen i kommentarfeltet! (husk at skrive dit Bloglovin' navn i feltet, så jeg kan se at du følger mig!)
3. skriv din e-mail så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder

---

Jeg vælger vinderen på mandag d. 28/3 2016! Det bliver IKKE via lodtrækning men derimod den hilsen som jeg allerbedst kan lide, så gør dig umage! 

---

Held og lykke <3





  



7 kommentarer:

  1. Sikke en lækker konkurrence. Begge bøger er fantastiske! Jeg har begge stående fint på bogreolen hjemme, og håber at de kommer til at pryde en andens lige så fint :)
    Tillykke med året :) Knus Sanne

    SvarSlet
  2. Nøj en lækker konkurrence - og tillykke med bloggens fødselsdag - det første år er altid specielt og det virker til at det har været et godt år for dig og din blog. Ud over at jeg godt kan lide din blogindlæg - kan jeg også godt lide din åbenhed og ikke mindst ærlighed omkring de andre aspekter i dit liv - held og lykke fremover !

    SvarSlet
  3. Kære Luna. Hele konceptet med en kaffekrog er jo bare skøn. Jeg er godt nok tedrikker hehe :) Men jeg elsker ideen om hyggen med blog, læsning af bøger og krogen hvor man lige kan slappe lidt af.

    Stort tillykke med bloggens fødselsdag. Det er en virkelig hyggelig blog.

    Jeg har ikke stiftet bekendtskab med disse bøger. Jo jeg har læst dine anmeldelser, men aldrig læst dem selv. De lyder rigtig gode!

    Følger dig selvfølgelig på bloglovin (og fb)... du kan finde mig her:
    https://www.bloglovin.com/people/ingejorgensen7-7678389

    Min mail er ijoergensen85@gmail.com

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med bloggen!
    Det er simpelthen så skørt og dejligt og ikke mindst fantastisk at du allerede har været bog-Blogger i et helt år, (Det virker slet ikke så Dan)
    Jeg kan næsten ikke vente med at læse en masse nye anmeldelser, og høre om en masse nye bøger/Historier og måske endda også få noget mere at vide om dig?
    Uanset hvad så ser frem til et nyt år på Lunas kaffe kro (og jeg glæder mig)

    TILYKKE:-D

    (og hvor er det dog sødt af dig at lave de her konkurrencer)

    Jeg har fulgt med din læsning via Bloglovin, I et halvt år må det være(-;

    Maile: astajassa@gmail.com

    SvarSlet
  5. Sikke altså en lækker konkurrence. Og tænk, at det allerede er et helt år siden at du begyndte :-) Jeg kan huske at have fulgt med fra starten, så det er helt sjovt at se, hvordan du har udviklet dig året igennem :-)

    Og udover skulderklappet, så skal du helt sikkert også have et tillykke med på vejen! Det er virkelig sejt gået. Som du jo nok husker (tillykke med præmien :P) er min blog også netop fyldt et år, og jeg var så stolt af mig selv :-) Jeg fik af vide, at jeg nok hellere måtte fejre det med at købe nogle bøger - så det vil jeg da også anbefale dig!!! :-D

    Kram og tillykke herfra!

    /www.mitbogunivers.blogspot.com
    carolinethomassen(a)gmail.com

    SvarSlet
  6. Kære Lunas kaffekrog.
    Hjertelig tillykke med dit første år. Jeg nyder at følge med og blive inspireret til nye læseoplevelser. Jeg synes du skriver virkelig godt, og det er skønt at opdage nye bøger, som jeg måske ikke selv ville havde fundet. Jeg er også meget glad for dine personlige indlæg - både fordi det selvfølgelig er rart at få mere viden om personen bag bloggen, men i særdeleshed fordi jeg kan nikke genkendende til mange af de ting du skriver. Jeg synes det er enormt modigt, at du skriver så åbent og vil ønske at jeg selv kan komme til det, på et tidspunkt. Men der er så mange fordomme og tabu, så det er rart at vide at man ikke er alene, så tak fordi du skriver.

    Da jeg så din konkurrence blev jeg meget glad - for wow hvilken konkurrence. Men da jeg læste at det ikke ville være en lodtrækning, men derimod ud fra selve hilsen, blev jeg lidt i tvivl, om jeg skulle deltage. Jeg er ordblind og meget bevidst om mine fejl, så blev pludselig usikker.
    (Men hurra for ordbøger og stavekontrol)
    Og helt ærligt, så var det også lidt svært ikke at gøre det, fordi muligheden for at vinde Nanna Foss bøger, var ret svært at modstå. Efter jeg har læst anmeldelser af dem (dog kun den første bog, da jeg ellers var bange for spoiler), har jeg gerne ville læse dem. Men jeg har ikke selv haft mulighed for at købe dem, så kunne være skønt at vinde dem.
    Jeg har lidt mistet min læselyst for tiden og tænker lidt at Spektrum-serien måske kan hjælpe på det. De skulle jo være virkelig spændende. Jeg savner at kunne forsvinde ind i en bog, og glemme alt omkring mig og jeg har lidt på fornemmelse, at det kan man med de her. Og så gør det jo ikke noget, at de så samtidlige er så smukke at se på også. Jeg har lige købt nye bogreoler, og tænker at de ville passe perfekt ind der. Der er bare et eller andet over at eje bøger.
    Nu håber jeg bare at du synes jeg har gjort mig umage nok ;-)

    Jeg følger dig på bloglovin og mit navn er: dittechristensen2
    Min e-mail: Ditte-mariechristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Det er så skønt at liste sig ind i bøgernes verden, her kan man opleve alverdens eventyr. Bliggeren lukker dig ind i lidt af deres univers- og tak for det😊 Jeg vil gerne ønske dig et stort tillykke, at følge sine drømme er ikke altid det nemmeste, men npr man gør, flyder livet lettere og man giver verden lidt af den gave man har. Jeg håber du holder ved og fortsat deler 'dig' med os, kærligst Nana nana@outlook.dk

    SvarSlet