torsdag den 31. marts 2016

Min måned i bøger #6 - Marts

                                   

Det blev til 9 bøger og en enkelt e-bog i denne måned, det vil sige 10 bøger i alt! Jeg er glad for at det er blevet til så mange, for min læselyst har ikke været stor! Men jeg synes faktisk det er gået udmærket trods alt! 

---

Lygtemandens datter (e-bog) af: Jette Kjær Petersen (anmeldereksemplar fra forfatteren og Forlaget) - 4 ud af 5 stjerner ****

I månens skygge - af: Pernille Eybye - 4 ud af 5 stjerner ****

Maúd Bertelsen -modellen med de 100 ansigter - af: Maúd Bertelsen (anmeldereksemplar fra forlaget) - 4 ud af 5 stjerner ****

Magnus' punkerhår - af: Joan Bach Poulsen (anmeldereksemplar fra forlaget) - 4 ud af 5 stjerner ****

Livets tåger - af: Ulrik Grabowski (anmeldereksemplar fra forlaget) - 4 ud af 5 stjerner ****

Skæbnens valg (Caldera 3) - af: Mette Bundgaard Laursen (anmeldereksemplar fra forlaget) - 3 ud af 5 stjerner ***

Blå nætter - af: Cecilie Sund Kristensen (anmeldereksemplar fra forlaget) - 5 ud af 5 stjerner *****

Stolthed og fordom - af: Jane Austen - 4 ud af 5 stjerner ****

Limbo - af: Kevin Japsen (anmeldereksemplar fra forlaget) 
- 3 ud af 5 stjerner ***

Pulsens koordinater - af: Nanna Lundgaard Arbøl (anmeldereksemplar fra forlaget) 
- 3 ud af 5 stjerner  ***

---

Det har været en rigtig fin læsemåned alting taget i betragtning! Om ikke andet, har jeg virkelig fået et indblik i forskellige digtsamlinger og det har bare været så spændende! Nu glæder jeg mig til en ny måned, som forhåbentligt byder på endnu flere eventyr i bøgernes verden! 

                                                             

1 kommentar:

  1. Hvor er det sejt med hele 10 læste bøger! Især når du skriver, at dit læsehumør ikke har været det bedste :)

    SvarSlet