lørdag den 30. april 2016

Min måned i bøger #7 - April


Det er blevet til 11 bøger i april, og det er på trods af at jeg ikke har haft den store lyst til at læse. Jeg synes faktisk det er gået meget godt alligevel!

- "Den sidste olie" af: Rune Stefansson (Anmeldereksemplar fra Byens forlag): 3 ud af 5 stjerner: ***
- "Fjord" af: Pia Stærmose (Anmeldereksemplar fra forlaget Egolibris): 2 ud af 5 stjerner: **
- "Hjertet er 1 organ" af: Sarah Engell. Forlag: Carlsen. 5 ud af 5 stjerner: *****
- "Calendar Girl" af: Audrey Carlan. Forlag: Lovebooks. 4 ud af 5 stjerner: ****
- "Arangutang" af: Sanne Munk Jensen. Forlag: Gyldendal. 5 ud af 5 stjerner: *****
- "Kærlighed for fanden!" af: Katie Cotugno. Forlag: Carlsen. 4 ud af 5 stjerner: ****
- "Åben" af: Maja Petrea Fox. Forlag: Copenhagen Storytellers. 5 ud af 5 stjerner: *****
- "Som stjernerne står" (Losing it 1) af: Cora Carmack. Forlag: Lovebooks. 5 ud af 5 stjerner: *****
- "Lying Out Loud" af: Kody Keplinger. Forlag: Hodder Children's Books. 5 ud af 5 stjerner: *****
- "A Midsummer's Nightmare" af: Kody Keplinger. Forlag: Hodder Children's Books. 5 ud af 5 stjerner: *****
- "Forladt" af: Line Kyed Knudsen. Forlag: Carlsen. 3 ud af 5 stjerner: ***

Jeg er selvfølgelig blevet hjulpet godt på vej af readathon, hvor jeg læste 4 bøger. Det gør jo at tallet bliver væsentligt højere. Men jeg synes stadigvæk jeg har gjort det godt, og jeg har virkelig læst nogle fantastiske bøger. Nu skal jeg også ordentligt i gang med de to bøger jeg er gået i gang med, for jeg må indrømme at jeg har haft lidt svært ved at tage mig sammen efter readathon. Men sådan havde jeg det også sidste gang. Hvilke bøger har du læst i april?





2 kommentarer:

  1. Hvor har du virkelig haft mange gode læseoplevelser i april. Fedt! :D Jeg selv har læst hele 20 bøger.. Nej, jeg ved heller ikke rigtig lige, hvordan det skete ;) Men mange af dem var så også ret korte, og readathonet hjalp mig også ret godt på vej :)

    SvarSlet
  2. Sejt, sikke mange, og gode bøger, du har læst! Jeg elskede også Hjertet er 1 organ - og Arangutang er også god, jeg kan så godt li' Sanne Munk Jensen. Har du læst Dig og mig ved daggry? Jeg har i øvrigt tagget dig i en tag-leg, du kan se mere på min blog, hvis du har lyst til at lege med ;-)

    SvarSlet