Boganmeldelse - Forbandede kærlighed

Sidetal: 373
Original sprog: Amerikansk "Ugly Love"

Dette er et anmeldereksemplar fra Lindhardt og Ringhof, men alle meninger er selvfølgelig mine egne!

---

Jeg falder i søvn i min seng.
Ved siden af Miles.
Ingen af os er nogensinde faldet i søvn bagefter før. En af os tager altid afsted. Hvor meget jeg end prøver at overbevise mig selv om, at det ikke betyder noget, ved jeg, at det gør. Hver gang vi er sammen, får jeg en lille smule mere af ham. (Citat s. 281)

---

"Forbandede kærlighed" handler om Tate og Miles, som møder hinanden da Tate flytter ind i sin brors lejlighed, hvor Miles tilfældigvis bor overfor. De to udvikler lynhurtigt et forhold baseret på hed sex. Langsomt finder Tate dog ud af at hun vil have mere, og det virker ikke som om Miles kan give hende hvad hun vil have. Miles har nemlig en hemmelighed som handler om hans forrige forhold. Det skete for seks år siden, og det var også der Miles stoppede med at føle noget for nogen. Nogensinde igen.

---

Jeg slugte denne lækre sag på to dage, da jeg slet ikke kunne stoppe med at læse! Den er bare rigtigt, rigtigt spændende. Jeg elskede virkelig fortællingen, og især den del af bogen som man ser igennem Miles. Man har bare ingen anelse om hvad der er sket mellem ham og Rachel. Shit, det er spændende jo! Jeg elsker idéen med at kærligheden ligesom får en ny chance, selvom man har opgivet den. Det synes jeg bare er rigtigt fint. I det hele taget er jeg helt tosset med en god kærlighedshistorie, og denne lever virkelig op til det. Jeg forelskede mig i slutningen, for hvor var den bare skøn! Åh, men altså! Det her er jo bare en rigtig god bog, også selvom jeg måske ikke er så god til de mange sexscener. Jeg har forelsket mig i "Forbandede kærlighed" for den er simpelthen bare så fantastisk!

Jeg har faktisk kun gode ting at sige om bogen, for den skal altså bare læses! Elsker du en god kærlighedshistorie, så synes jeg at du skal læse denne bog omgående! Den har bare det hele!