tirsdag den 31. maj 2016

Min måned i bøger #8 - Maj


Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg har kørt en form for farvetema i maj, men det er blevet meget blåt! Om ikke andet, har jeg fået læst 6 fysiske bøger og 3 e-bøger. 9 bøger i alt. Det er faktisk ikke dårligt, når det har været en rigtigt svær måned.

Maj har, for mig, været en rigtig hård måned. Jeg har virkelig kæmpet med min sygdom og mit humør, og jeg har faktisk haft lyst til at ligge i fosterstilling og græde, det meste af tiden. Men jeg kom igennem måneden, og jeg har det faktisk okay nu. Jeg ved aldrig om det pludselig vender, men det føles ok. Som en ny start! Men nu skal det ikke handle om mig, men om alle de fantastiske bøger jeg har fået læst!

---

- "Forbandede kærlighed" af: Colleen Hoover (anmeldereksemplar fra Lindhardt og Ringhof
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Det Blå Dyb (Vandflammens saga 1)" af: Jennifer Donnelly (anmeldereksemplar fra Alvilda
4 ud af 5 stjerner: ****
- "Ilttyv #1 - Over sløret" af: Nicole Boyle Rødtnes (anmeldereksemplar fra Alvilda
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Russerunge" af: Karin Shakoor (anmeldereksemplar fra EgoLibris
2 ud af 5 stjerner: **
- "Eleanor og Park" af: Rainbow Rowell, forlag: Gads forlag.
4 ud af 5 stjerner: ****
- "Helsematilde" af: Matilde Trobeck, forlag: Rosinante
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Stop dig selv, Tobias" af: Mark Liebst (anmeldereksemplar fra forfatteren) forlag: Books on Demand.
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Usamlede digte & Der sidder et digt i hjørnet" af: Søren og Morten Ellemose
(anmeldereksemplar fra forfatterne) forlag: Forfatterskabet.dk.
3 ud af 5 stjerner: ***

---

Det har været en lang måned og et eller andet sted, er jeg ret glad for at den er overstået. Nu kan jeg starte forfra på en ny måned og forhåbentligt få læst en masse vidunderlige bøger. Jeg har kæmpet lidt med min læselyst de sidste par måneder, så jeg håber virkelig den snart kommer tilbage.
Hvad har du læst i maj?


  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar