Boganmeldelse - Aftalt spil (Off - Campus #1)

"Så, med hensyn til de her privattimer... Jeg tænkte, vi lige skulle bruge et øjeblik på at lægge et skema?"
Irritationen skyder op gennem mig. "Du er ikke typen, der giver op, vel?"
"Aldrig."
"Så skal du lære det, for jeg giver ikke privattimer." Min opmærksomhed er afledt. Justin er kommet ind i stuen igen, hans lange, smidige krop bevæger sig gennem mængden i retning mod billardbordet.
(Citat s. 51)

---

"Aftalt spil" handler om den selvsikre pige, Hannah, som er dygtig i skolen og synger som en drøm, og så om sportsnørden, Garrett, som ikke ligefrem får de bedste karakterer i skolen, og som har brug for privattimer hos Hannah. Hannah er dog ikke meget for det, og hun afviser ham igen og igen, indtil han tilbyder hende en "date" så hun kan gøre Justin jaloux, for ham er hun nemlig vild med. Langsomt går det dog op for Hannah og Garrett, at der er noget helt særligt mellem de to og Justin er pludselig ikke længere så vigtig. Der er dog helt andre ting som de to skal tage stilling til lige pludseligt, for det er bestemt ikke et nemt forhold de to har kastet sig ud i.

---

Jeg er ret kræsen når det kommer til bøger hvor der er meget sex, men denne her bog havde faktisk lige den rette mængde! Det blev hverken for meget eller for lidt, og det blev heller ikke for voldsomt. Nej, det fungerede bare. Samtidig er historien god og spændende, og jeg er virkelig lykkelig over, hvor god en bog det egentlig viste sig at være. Jeg havde nok ikke forventet så meget af den, da jeg havde læst bagsideteksten, men den er bare rigtigt, rigtigt god! Jeg kunne rigtigt godt lide Hannah og Garrett, og jeg synes de er nogle rigtigt spændende personer, hvilket jeg bare synes er så vigtigt for en god historie. Samtidig er bogen bygget sådan op, at man aldrig helt ved hvad der kommer til at ske, selvom man lidt har nogle ting på fornemmelsen. Det kan jeg virkelig godt lide.

Jeg glæder mig helt vildt til at læse den næste bog i "Off-Campus"- serien, for denne her bog var bare fantastisk! Jeg har lyst til at kramme den, for jeg elskede virkelig at læse den! Hvis du har fulgt med her på bloggen, så ved du nok at jeg knuselsker den slags teenage-hormonbombe-kærligheds-drama-bøger! Åh, de går bare rent ind hver gang! Du skal læse denne bog, hvis du, ligesom mig, ikke kan få nok af kærlighedshistorier med masser af ungdom, drama og humor!