Boganmeldelse - Lagt på is

Af: Elle Kennedy
Forlag: Flamingo
Sidetal: 293
Original sprog: Engelsk "The Mistake"

---

Det stinker virkelig at sidde og savle over sin bedste vens kæreste.
For det første er det akavet. Som i det er fandeme virkelig akavet. Jeg kan ikke tale på hele mit køns vegne, men jeg er ret sikker på, at det er de færreste mænd, der synes, det er super at gå ud af sit soveværelse og støde ind i sin drømmepige, lige efter hun har tilbragt en hel nat i ens bedste vens arme.
For det andet er der selvhadet... (Citat s. 5)

---

Den populære, tredjeårsstuderende John Logan kan i teorien få lige den pige han vil have, men han gemmer på en hemmelighed som gør hans liv meget, meget besværligt, når han er færdig med skolen. Samtidig er han vild med sin bedste vens kæreste, og det gør tingene endnu mere besværlige. Ved et uheld støder han Grace Ivers, en førsteårsstuderende med styr på tingene, og det er lige den afledning han har brug for. Langsomt udvikler de to dog følelser for hinanden, men da Logan dummer sig grusomt overfor Grace, er han nødt til at bevise at han er den rette for hende.

---

Åh, jeg elsker den slags historier. Jeg elskede den første bog i Off-Campus - serien, og jeg elsker denne ligeså meget. For fanden, det er bare godt! Der er masser af kærlighed, humor, drama og sex. Jeg er stadigvæk ny på erotikpunktet og jeg har det stadigvæk lidt svært med det, men jeg synes faktisk det var okay i denne bog. Der var måske lidt for meget sex, men det kan jeg se bort fra, fordi den var så fantastisk på alle andre punkter. Det er en skøn kærlighedshistorie og jeg elsker hvordan han skal bevise at han er den rette for Grace. Sådan noget går altså bare rent ind hos mig. Samtidig kan jeg rigtigt godt lide dem begge to, og det er vigtigt. Der er ikke noget værre end historier hvor man hader hovedpersonerne. Nej, de her to er skønne på hver deres måde. Handlingen er skøn hele vejen igennem, og jeg læste bogen lynhurtigt (hurtigere end normalt... jeg læser generelt ret hurtigt).

Jeg synes at alle i verden skal læse bøgerne i Off-Campus-serien, for de er SÅ gode! Hvis du endnu ikke har læst dem, så kom i gang. Jeg lover at du ikke vil fortryde det! Især hvis du elsker sådan noget godt gammeldags kærlighed-drama-sex-ungdomshalløj! Det er skønt!! Vidunderlig bog!

---