Boganmeldelse - Dømt ude (Off-Campus #3)

---

Dean

Det er fredag aften, og jeg ligger på sofaen i min stue og drikker af min øl, mens to blondiner, to superhotte, nøgne blondiner, tungekysser lige foran mig. Mit liv er tæt på perfekt. (Citat s. 10)

Allie

Min selvkontrol hviler i hænderne på Dean Heyward-Di Laurentis, en mand, der er kendt for at have absolut ingen selvkontrol. Ergo har jeg problemer. Store, fucking problemer. (Citat s. 17)

---

Allie har netop droppet sin kæreste, Sean, efter et langt forhold. Hun har det rigtigt svært med det og da han vil komme over og snakke om tingene, og hun allerhelst vil undgå ham, søger hun ly på sin bedste venindes kærestes værelse, i det studenterhus hvor Dean Di Laurentis også bor. Dean er en player. Han kan få lige den han vil have og mere til. Men da de to møder hinanden opstår der en uventet kemi mellem dem. Allie er slet ikke vant til den slags "løse" forhold, og Dean opdager pludselig at han måske ikke kan få den han allerhelst vil have. Samtidig truer ekskæresten, Sean, i kulissen og fremtiden er også usikker for dem begge.

---

"Dømt ude" er en sexet, kærlig og vidunderlig bog om at finde den rette vej i livet, men også den rette person. Jeg elskede de to forrige bøger i Off-Campus-serien og jeg elsker denne bog ligeså højt, for de er simpelthen bare så gode. De er fyldt med guf! Både i form af en smuk og sød kærlighedshistorie, men også med masser af sex og drama. Jeg kan rigtigt godt lide hovedpersonerne og det gør altså noget for mig. Jeg er simpelthen så dårlig til at læse bøger, hvor hovedpersonerne gør mig irriteret. Selvom Dean godt kan være lidt en player, så er han stadigvæk fantastisk og jeg ville ønske at jeg kunne læse 1000 bøger om Dean og Allie! Jeg har før nævnt at jeg har det svært når der er for meget sex med i bøger, og det har jeg stadigvæk. Men jeg synes faktisk at det fungerer rigtigt godt i denne her bog, og giver god mening for resten af historien. Det er jeg ret vild med.

Denne her serie skal bare læses! Det er en rigtig tøseserie med stort T og den er fyldt med sex, kærlighed og masser af drama. Jeg er blevet kæmpe fan af Off-Campus-serien, og det blive du helt sikkert også, hvis du læser den! Så gør det!