fredag den 1. juli 2016

Min måned i bøger #9 - Juni


Juni er virkelig gået hurtigt, og jeg står tilbage med følelsen af at jeg slet, slet ikke nåede alle de ting jeg egentlig ville nå. Men om ikke andet fik jeg læst en smule, og endnu engang flere bøger end jeg faktisk havde regnet med, da jeg synes jeg har brugt utroligt meget tid på alt muligt andet. Det blev til 7 fysiske bøger og 1 e-bog i denne måned og det synes jeg er ganske udmærket! Jeg er faktisk ret tilfreds.

---

- "Aftalt spil - Off Campus 1": af: Elle Kennedy (Anmeldereksemplar fra forlaget Flamingo
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Færgen": af: Mats Strandberg (Anmeldereksemplar fra forlaget Modtryk)
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Alkymisten": af: Paulo Coelho, forlag: Bazar
4 ud af 5 stjerner: ****
- "Populær - en selvbiografi (Vintage-visdom til moderne piger)": af: Maya Wagenen (Anmeldereksemplar fra forlaget Alvilda)
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Lagt på is - Off Campus 2": af: Elle Kennedy (Anmeldereksemplar fra forlaget Flamingo)
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Ilttyv #2 - Under sløret": af: Nicole Boyle Rødtnes (Anmeldereksemplar fra forlaget Alvilda)
5 ud af 5 stjerner: *****
- "Ofrene": af: Morten Brask (Anmeldereksemplar fra Politikens Forlag
4 ud af 5 stjerner: ****
- "My True Love Gave to Me": af: Stephanie Perkins (og en masse andre forfattere), forlag: Macmillan 
3 ud af 5 stjerner: ***

---

Jeg har givet mange af bøgerne 5 stjerner, og det synes jeg faktisk er passende stadigvæk, nu hvor jeg har haft tid til at fordøje dem. Jeg synes stadigvæk de fortjener det! Det har været en rigtigt god læsemåned og de fleste af de bøger jeg har læst, har været rigtigt gode. Jeg har også haft besøg af en af de rejsende bøger, "Alkymisten" som jeg virkelig nød, selvom den er helt anderledes end de bøger jeg normalt læser. 8 bøger blev det til i juni måned og det er helt fint med mig. Jeg håber jeg kan få læst lidt mere i juli, men jeg regner ikke med noget, da min søde kone (Julie The Book Cat) har ferie de næste to uger, og det er faktisk ofte at vi laver alt muligt andet end at læse, når vi endelig har tid til hinanden (hvilket er lidt mærkeligt, nu hvor vi begge to er bognørder!) Men jeg glæder mig til juli og tror på at der bliver læst et par bøger alligevel. 

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar