onsdag den 24. august 2016

Bryllupsdag - 4 år med Julie the Book Cat


I dag har mig og Julie Julie the Book Cat været gift i 4 hele år! Er det ikke crazy? Tænk at hun kan holde mig ud og bare bliver ved med at være den mest tålmodige kvinde på jorden. Dette er et billede fra den dag vi blev gift på rådhuset i Slagelse. Det er mig med det lange sorte hår og Julie med det røde. Der er sket meget på de 4 år, men én ting er sikker: vi elsker stadigvæk hinanden mindst ligeså højt som den dag vi blev gift. 


 Dette er et billede fra vores ferie i sommerhus sidste vinter. Det var den bedste ferie jeg nogensinde har været på, fordi vi bare slappede af, nød hinandens selskab og ikke skulle noget som helst, fordi sommerhuset lå langt væk fra alting. Det var bare fantastisk at bruge dagene på at se tv og film, lytte til musik. læse, nusse, putte og spise masser af lækker mad. 



Der er altid masser af kærlighed i luften, når vi er sammen. Det her billede er vidst et par år gammelt, og er taget på en eller anden gåtur. Men jeg synes det er rigtigt sødt og så meget os. 




Vi gav hinanden gaver i morges (kl. 05:00!!!) og jeg fik disse to vidunderlige bøger, som jeg også har vist på Instagram Jeg elsker dem så meget! Især Alice, som bare er så smuk! Jeg gav Julie noget rigtigt fint nattøj, som jeg tror hun elsker ligeså meget! 

---

Jeg glæder mig til resten af livet sammen med min vidunderlige kone. Jeg kunne ikke forestille mig at bruge livet på en bedre måde, end i hendes selskab. Jeg føler mig som den heldigste pige på hele jorden, hver eneste dag. Tænk at jeg fik hende! 

Når Julie kommer hjem fra arbejde om en times tid, skal vi hygge og have en stille og rolig dag. Vi skal have laks til aftensmad og senere dele en flaske vin. Ikke noget vildt. Vi fejrer det nemlig lidt vildere på lørdag! 

Tænk at vi har været gift i 4 år! (Vi har så været sammen i 7 år, hvilket bare er vanvittigt!) 
Jeg er lykkelig!







3 kommentarer:

  1. Tillykke. I er så søde sammen og man er slet ikke i tvivl om at I elsker hinanden.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med bryllupsdagen :D <3

    SvarSlet