søndag den 21. august 2016

Kaffekatten #1 - Fiskekoppen


"Kaffekatten" er mig og Julie (min søde kone) fra Julie the Book Cat.

For et par dage siden, fyldte jeg denne yndige fiskekop med en masse sedler. På disse sedler, står der en masse forskellige emner. Det kan være en forfatter eller en genre. Der er lidt af alt muligt forskelligt. Meningen er så at vi engang i mellem (når vi lige husker det og har tid) trækker en seddel, og snakker om det emne der står på sedlen. Den samtale skal selvfølgelig ikke være for lang, men vi har tænkt os at optage den og derefter enten bruge lydsporet eller skrive det hele ind på bloggen. Jeg tænker at det sidste nok mest er mig, så det bliver nok det.
Vi føler os nemlig så vigtige, at vi er sikre på at I gider at læse vores samtaler! Ej, det er selvfølgelig ikke derfor. Det er derimod fordi vi tænker, at det kunne blive rigtigt interessant, og fordi vi har meget forskellige meninger, om forskellige ting.   

Hvis I har en god idé til emner vi kan snakke om i Kaffekatten, så skriv endelig til mig. Det kunne faktisk være rigtigt spændende. Er der noget du gerne vil have at vi snakker om? Skriv!

Jeg håber at I vil tage godt imod Kaffekatten, og at det bliver rigtigt sjovt og spændende at være med til. Det er jeg faktisk næsten sikker på!


 Jeg har trukket den første seddel (imens Julie er på arbejde! Jeg kunne ikke vente!) og det første vi skal snakke om, er John Green. Det bliver mega hyggeligt og jeg glæder mig helt vildt! 
Jeg håber I vil læse med!

---



4 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det som et spændende tiltag!
    Jeg glæder mig til at læse med :)

    SvarSlet
  2. Sikke en hyggelig idé! Jeg glæder mig til at læse med :)

    SvarSlet
  3. Vi har den samme fiskekop - vi bruger den dog til espresso :- D

    SvarSlet