mandag den 1. august 2016

Mine ord på bøger #1

                                   

Tænk at være så heldig, at se sine egne ord på en bog! Jeg har været så heldig at mine ord er på hele 2 bøger, og det er simpelthen så blæret! Derfor synes jeg lige at jeg vil vise jer disse bøger. 


                                      


Her er mine ord på "Stop dig selv, Tobias" af den skønne Mark Liebst. Vi har faktisk snakket sammen flere gange undervejs i bogens udvikling og det har bare været så spændende at følge med! Min søde kone har også fået en plads på bogen, og jeg er bare så stolt! 



                                   


Her ses mine ord og stjerner på "Morika 1" af Sidsel Sander Mittet, som jeg også virkelig elskede! Faktisk elsker jeg hele serien om Morika! Har du ikke læst dem? Gør det! 

---

Jeg synes simpelthen det er så vildt! Tænk at jeg er så heldig at være nævnt! Jeg er så beæret og jeg håber at det sker igen i fremtiden, for det er den vildeste følelse! 




3 kommentarer:

  1. Okay, det er bare så cool, tillykke ;)

    SvarSlet
  2. Det er så sejt gået Luna !

    Louise - Trillebøger

    SvarSlet
  3. Det må altså virkelig også være sådan en fed følelse. Det viser jo på alle måder, at der er nogen, der rent faktisk kan bruge ens arbejde til noget :)

    SvarSlet