fredag den 23. september 2016

Bogreception for Katja Berger - De 7 synder


Julie the Book Cat og jeg har været et smut til bogreception for Katja Berger og hendes nye bog "De 7 synder" som jeg anmelder lige HER! Da det var en ret fantastisk bog, skulle vi selvfølgelig op og have en lille krusedulle i den, og på billedet ses derfor Julie og Katja. 


Her ses Katja Berger i fuld gang med at signere sin bog "De 7 synder", samt bøgerne ved siden af hende. Hun var forresten iført den smukkeste kjole!




Og så gik vi desuden ikke ned på kage og bobler, hvilket var helt perfekt. Jeg smagte dog ikke kagerne, men boblerne var fortrinlige.


Der blev drukket og spist til den store guldmedalje til den skønne reception. Alt i alt var det en skøn oplevelse, og det er på trods af at jeg stod lidt i baggrunden og kiggede på. Folk var glade og jeg har læst mig frem til at der blev solgt 30 bøger på 2 timer, så det er slet ikke dårligt! 

Endnu engang tillykke til Katja og hendes bogbaby, som jeg virkelig elskede at læse! Tak for en dejlig reception.

---





Ingen kommentarer:

Send en kommentar