fredag den 23. september 2016

Den rejsende bog #2 - Den lille prins

 

Rikke fra Flyv med mig har sendt denne lækre bog ud i Danmark, hvor den går fra hus til hus, fra by til by og besøger glade bogbloggere, som alle sammen sætter deres præg på historien. Jeg har været så heldig at den har været på besøg hjemme hos mig, og det har været ret så fantastisk.

---

Jeg har ikke tænkt mig at lave en anmeldelse af bogen, men derimod bare fortælle lidt om hvad jeg synes om den. Jeg havde faktisk ikke regnet med at kunne lide den, for jeg syntes at have fået fortalt at den var lidt mærkelig. Det var den, men den var også rigtigt fin og havde nogle rigtigt fine budskaber. Det bedste ved den rejsende bog er altså at der er fine kommentarer og tegninger fra alle de andre som har haft den, og det hjælper altså til at man forstår tingene meget bedre, og så er det bare rigtigt hyggeligt. Jeg læste den over to omgange, og begge gange sad jeg parat med blyanter, tusser og masser af klistermærker. Det er bare så hyggeligt at gøre sine egne opdagelser i bogen, og gøre andre opmærksomme på lige netop de ting man selv har set. Jeg kan virkelig godt se, hvorfor der er så mange som holder af "Den lille prins" og selvom jeg ikke forstod det hele, så er jeg altså blevet en af dem. Jeg skal helt sikkert læse den igen, så jeg kan få det hele med!

Mange tak til Rikke for oplevelsen, og til alle dem som har været med til at gøre bogen helt speciel med de mange noter, tegninger og klistermærker.

Følg bogens rejse på Instagram, med hashtagget: #prinsensrejse.


---

Jeg har givet bogen 4 ud af 5 stjerner på Goodreads, og selvom dette ikke er en traditionel boganmeldelse, så får den altså alligevel stjerner her også. 4 ud af 5: ****

---






1 kommentar:

  1. Hvor er jeg glad for, at du har nydt Prinsens besøg og har taget dig godt af ham <3

    SvarSlet