torsdag den 1. september 2016

Min måned i bøger #11 - August


August er gået virkelig hurtigt og jeg troede faktisk jeg havde fået læst lidt mere end jeg egentlig har, selvom jeg ikke rigtigt har læst særligt meget sidst på måneden. Det er dog blevet til en lille stak på 6 bøger, hvilket også er ganske fint. Jeg var ellers inde i en god stime i starten af måneden, og fik virkelig læst en masse, men her de sidste par uger har min læselyst ikke været helt så fantastisk. Det kan også have noget at gøre med, at der ikke rigtigt er nogen af de bøger vi har, som jeg virkelig har lyst til at læse. Jeg ved ikke hvorfor faktisk. Derfor er jeg også gået i gang med at genlæse Stephen Kings "Det onde" som jeg elskede da jeg læste den første gang, og pyh, den er jo mega uhyggelig allerede!

---

-"Er du okay, Marie?" af: Anika Eibe - Forlag: Tellerup - 4 ud af 5 stjerner: ****
- "Skyggernes bog - Dæmonherskerens arving 1" af: H.W. Klaris - Forlag: Tellerup - 5 ud af 5 stjerner: *****
- "XY" af: Nicole Boyle Rødtnes - Forlag: Alvilda - 5 ud af 5 stjerner: *****
- "For foden af trappen" af: Pernille Eybye - Forlag: Tellerup - 5 ud af 5 stjerner: *****
- "Undervejs" af: Tobias Larsen - Anmeldereksemplar fra Copenhagen Storytellers - 4 ud af 5 stjerner: ****
- "Sandsnogens bid - Krøniken om Morika 1" af: Sidsel Sander Mittet - Anmeldereksemplar fra Forlaget Facet - 5 ud af 5 stjerner: *****

---

Jeg håber at næste måned står på endnu flere bøger, for det har godt nok været lidt sløvt i denne måned, Jeg glæder mig til den første efterårsmåned (for det er virkelig min yndlings årstid!) og jeg glæder mig til at hygge indenfor med stearinlys og en lækker bog!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar