tirsdag den 18. oktober 2016

Den rejsende bog #3 - Fyrpasseren


                             


Endnu engang har jeg haft besøg af en bog på rejse! Det er altid super spændende og denne gang var det helt særligt.

Det er nemlig sådan, at jeg er den første som har fået "Fyrpasseren" tilsendt. Det er Louise fra This Fictional Life, som har sendt den afsted, og jeg ved at hun er rigtigt spændt på at se hvad vi andre synes om bogen ! Så det er selvfølgelig rigtigt spændende for hende, men jeg synes altså også det var fedt at kunne sætte mit helt eget præg på bogen, helt uden at nogen havde gjort det før mig! 

Bogen bliver altså sendt ud i landet og videre rundt til forskellige bogbloggere og bookstagrammere og den slags, og så kan man lave sine egne understregninger og tegninger, klistermærker og så videre. Til sidst kommer den så tilbage til ejeren med alt det nye indhold ! Det er bare en fed idé! Jeg har haft besøg af 2 andre rejsende bøger og det er så hyggeligt hver eneste gang!

Jeg vil ikke fortælle hvad "Fyrpasseren" handler om, for det synes jeg selv I skal finde ud af, hvis den kommer forbi jer! Den er også virkelig svær at beskrive og jeg er ret sikker på at jeg ikke helt forstod den! Men om ikke andet, så fik jeg læst den færdigt, sat mit præg på den og det 
var så hyggeligt at have besøg af den!

Vil du have besøg af den rejsende bog? Så send mig en mail på adressen:

lunalarsen88@gmail.com 

---

Bogen får 3 ud af 5 stjerner: ***







1 kommentar: