lørdag den 15. oktober 2016

Videoblog #2 - Min bogreol (nu med mere indhold!)



Jeg har endnu engang filmet min bogreol og denne gang er der endnu mere kaos end sidste gang. Til gengæld er der også dobbelt så mange bøger! Der er kommet 2 nye bogreoler til samlingen, for ellers ville vi aldrig have plads til alle vores bøger. Det skal lige siges at bøgerne er mig og Julies samling, og ikke kun min helt alene. Jeg håber I kan leve med kvaliteten, for den er filmet med mit oldtudse gamle kamera som jeg fik i gave for 5-6 år siden. Glimrende lydkvalitet jo. Det er desværre sådan at jeg har fyldt min telefon med musik og derfor er der bare ikke plads til andet... Så gammelt kamera og fantastisk dårlig lyd. Yay! (Jeg forstår godt hvis I allerede nu tænker: øhhh..." Men ja. Jeg håber I kan lide den og synes jeg har en ok sej bogreol.

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar