Boganmeldelse - Sjælens pris (Dæmonherskerens arving #3)

"Velkommen, datter." Han sendte mig et ulvesmil.
"Jeg har ventet længe på at du fandt vejen frem."
Ordene fik det til at løbe mig koldt ned ad ryggen.
Mest af alt havde jeg lyst til at trække løftet tilbage, men det valg ville gå ud over mine venner.
(Citat s. 5)

---

"Sjælens pris" er den tredje bog i "Dæmonherskerens arving"-serien. Ally har sagt ja til at blive i Underverdenen for at redde sine venner fra døden. Nu skal hendes forvandling fuldføres. Samtidig skal hun forenes med Tristan, og de to har for længst forelsket sig i hinanden. Kamptræningen begynder kort tid efter forvandlingen og Ally finder hurtigt ud af at hun har særlige evner. Men selvom det ikke er så slemt at være i Underverdenen, længes Ally stadigvæk efter sollyset og sine venner, så Ally og Tristan beslutter sig for at flygte derfra, selvom det er der de hører til. Men Ezrael tager ikke så godt imod den nyhed...

---

Jeg er simpelthen helt vild med denne her serie. Den er virkelig spændende og det er lige før at denne faktisk er endnu mere spændende end de to første. Den er ligeså velskrevet og ligeså nem at læse, og det synes jeg er skønt. Jeg læste den på halvanden time og jeg nød hvert sekund. Jeg er stadigvæk helt vild med Ally og jeg elsker det forhold hun får til Tristan. Men det kan da ikke slutte nu, vel? Der må da komme nogle flere bøger? Ellers tror jeg at jeg dør lidt! Denne her bog var i hvert fald vanvittigt god og jeg er virkelig kæmpe fan af "Dæmonherskerens arving" og hele idéen med dæmonernes verden. Det er så fedt!

Hvis du elsker historier om andre verdener (eller hvis du ikke gør!) så læs de her bøger. Det er super nemme at læse og er skrevet virkelig lækkert, og så er historien bare møgspændende! Jeg har i hvert fald svært ved at få armene ned!