mandag den 14. november 2016

Boganmeldelse - Smuk indeni - smuk udenpå

Af: Julia Sofia Aastrup
Forlag: People'sPress
Sidetal: 157

---

Det har betydet meget for den, jeg er i dag, at jeg er vokset op i en familie, hvor man handler og ikke lader stå til. Man går altid efter mavefornemmelsen og kæmper for alt, hvad man drømmer om at opnå. (Citat s. 27)

---

Julia Sofia er en dansk YouTuber, som laver alle mulige forskellige videoer på YouTube. Hun snakker blandt andet om beauty, som hun går meget op i og laver rigtigt mange fede makeup tutorials (som jeg har brugt rigtigt meget!) og så laver hun også alt muligt andet som vlogs, taste tests og "what I eat in a day"- videoer. Hun har skrevet denne meget fine bog, som blandt andet handler om hende selv, og hendes eget liv, hendes familie og den slags, men som også giver læseren gode råd til et bedre liv, en bedre morgen og alt muligt andet.

---

Jeg indrømmer gerne at jeg ELSKER Julia Sofia. Hun er en af mine yndlings YouTubere! Jeg er mega meget for gammel til at være vild med hendes videoer, men jeg synes simpelthen hun er så dygtig og at hendes videoer er rigtigt gode. Alligevel havde jeg ikke rigtigt forventet så meget af hendes bog. Bare fordi man er en god YouTuber, betyder det jo ikke at man er en god forfatter. Men bogen kom totalt bag på mig, og den er simpelthen så fin. Jeg har fået rigtigt meget inspiration af Julia Sofia, for hun er simpelthen så livsglad, snakkende og fokuseret. Det er bare så spændende at læse om, og jeg er helt vild med de kapitler hvor hun giver gode råd til alt muligt forskelligt i livet.
Samtidig med at bogen er god er den simpelthen så flot. Farverne er fantastiske og den er virkelig bare en fest at kigge på.

Julia Sofia er ikke kun en fantastisk YouTuber, hun kan altså også noget med ord. Og selvom bogen ikke rigtigt er til min aldersgruppe (jeg er 28!!) så elskede jeg at læse den, og det er så fint at den er så letlæselig (det er jeg sikker på også er en bonus for de yngre læsere!) - Jeg er fan og jeg knuselsker denne her skønne bog! Julia Sofia, du er simpelthen så sej!

Vi var også så heldige at møde Julia Sofia på Bogforum, hvor vi fik signeret bogen. Det var bare så fedt!

---