fredag den 11. november 2016

Bogforum 2016 - Dag 1


Jeg er netop (eller.. jeg har været hjemme i et par timer) kommet hjem fra min (og Julies) første dag på Bogforum, og sikke en fest! Selvom vi ikke var der mere end et par timer, var det altså rigeligt for mig, som godt kan være lidt sårbar når der er mange mennesker. Der er rigtigt mange mennesker på Bogforum, men det er simpelthen så dejligt et sted. Husk at I altid er velkomne til at komme hen og sige hej hvis i kan genkende mig. Jeg er hende med hatten, næsepiercingerne og den kække fjällräven-taske (som ikke passer til resten af outfittet... overhovedet,) 




Vi lagde ud med at se Camilla Wandahl fortælle om det der med at blive/være forfatter og hele hendes rejse dertil. Hun gav også skrivetips som jeg (nu hvor jeg render rundt med en forfatterdrøm i maven) skrev flittigt ned på min telefon. Det var rigtigt spændende, og det var simpelthen tydeligt at se at Camilla har det godt med at snakke til andre. Der var rigtigt mange spændende spørgsmål også, og jeg synes i det hele taget at det var en rigtigt god oplevelse.



Derefter gik vi hen for at få signeret "Stalker" af Michella Rasmussen, som jeg tror vi begge to har anmeldt. Hun kunne heldigvis godt genkende os, og det var simpelthen så hyggeligt at møde hende, selvom vi er noget stille i den slags situationer (vi er begge to virkelig generte!). Hun var heldigvis rigtigt sød! Jeg nåede også at få et par fine billeder, inden vi gik videre
.



Dagens højdepunkt for mig, var helt sikkert at se Helsematilde blive interviewet. Jeg havde glædet mig rigtigt meget, for selvom jeg ikke går specielt meget op i sundhed, så kan jeg rigtigt godt lide Matilde. Jeg har brugt hendes bog rigtigt meget, og jeg synes hun er en rigtigt nice person og har nogle gode meninger og kloge ord om livet. Jeg elsker hendes opskrifter, og bruger især opskriften på billige pita-pizzaer med lækkert fyld, og Julie bager ofte hendes lækre spinatboller. Bogen er virkelig et hit herhjemme, og det var sådan en fed oplevelse af møde Matilde i virkeligheden. Vi fik heldigvis også signeret vores bog!


 Til sidst nåede vi lige hen til slutningen af Sarah Engell, hvilket også var rigtigt spændende (og jeg er kæmpe fan, hun er simpelthen bare så god!) - Desværre så nåede vi ikke at se så meget, så slutningen gav ikke så meget mening, men det var stadigvæk fedt at se hende. Hun skriver fantastisk jo!






Her ses de bøger som vi fik signeret i dag (vi har valgt at få dem signeret til os begge to, da vi jo er gift og ofte ikke aner hvem der har købt hvilke bøger!)




Her er lidt af dagens høst. Jeg fik købt 3 bøger, som jeg glæder mig helt vildt til at læse! Og jeg har lovet mig selv ikke at købe flere (Ja... nu må vi se!) og nedenunder ses en fin, fin gave som jeg fik af Arnold Busck. Der er alt muligt lækkert i, blandt andet chokolade, notesbøger og postkort. 



(Lyset er ikke ligefrem det bedste her, vel???!)

Det har været en vidunderlig dag, men nu glæder jeg mig til at læne mig tilbage i sofaen og lave ingenting, indtil jeg skal op igen i morgen (der skal ske så mange ting!!!) Ses vi på Bogforum?





1 kommentar:

  1. Det lyder til at I udnyttede tiden godt :) Måske vi løber ind i hinanden i morgen!

    SvarSlet