mandag den 5. december 2016

2. Advent (Lidt forsinket) - Mine adventsgaver


Jeg er så heldig at jeg får adventsgaver af min søde kone, og jeg giver selvfølgelig også hende. I går fik jeg denne lækre pakke med alt muligt godt i. Først og fremmest var der en lækker bodyshampoo som dufter vanvittigt godt af mango! Den er bare helt vildt lækker. Der var også en dims som man kan bruge til at rense sine makeupbørster med (og dem har jeg en del af). Der var en lækker læbepomade uden parfume og den slags, fordi jeg rigtigt nemt får herpes hvis der er for meget af alt muligt mærkeligt i min læbepomade. Den lugter dog lidt mærkeligt, men det skal jeg nok bare lige vænne mig til. Jeg fik også et par termosokker men de er ikke med på billedet, fordi jeg havde dem på da jeg tog det. De er bare sorte, men helt vildt varme og bløde. Til allersidst fik jeg den lækreste concealer som jeg virkelig har ønsket mig længe. Den jeg har, var nemlig virkelig billig og virker derfor ikke særligt godt. Jeg tror at denne her er meget bedre, og jeg glæder mig til at bruge den, da jeg har en foundation i samme mærke, som jeg er rigtigt glad for. Det er "Wake me up"-serien fra Rimmel. Den er simpelthen bare rigtigt god og ikke forfærdeligt dyr.

Får du adventsgaver? Og har du fået noget godt?
Jeg gav Julie (min kone) en læbepomade fra Carmex, fordi hun virkelig ønskede sig en god kvalitets læbepomade og så fik hun noget skumbad, da hun er svært glad for at tage lange bade.

Nu glæder jeg mig bare til næste søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar