torsdag den 1. december 2016

Min måned i bøger #14 - November

                                    

Så gik der endnu en måned og selvom jeg på ingen måde har fået læst så meget som jeg gerne ville, har det stadigvæk været en måned i bøgernes tegn! 
Bogforum blev afholdt, og det var fantastisk endnu en gang. Selvom det har været en svær måned for mig, er det alligevel lykkes mig at komme igennem den og jeg er faktisk rigtigt stolt af mig selv! Jeg kom rent faktisk til Bogforum, selvom jeg var sikker på at jeg ikke ville have overskud til det. Det havde jeg heller ikke rigtigt, men jeg klarede det! Også selvom jeg var så træt da Bogforum sluttede! 

I denne måned har jeg fået læst 6 bøger! De fem på billedet og en e-bog! Det er faktisk rigtigt fint, alting taget i betragtning og jeg har givet dem alle sammen fine ord med på vejen! De var nemlig alle sammen ret fantastiske! 

Nu glæder jeg mig til en ny måned, hvor der skal jules igennem, selvom vi er totalt fattige! Det skal nok blive en god jul alligevel ! Om vi så skal leve af havregrød indtil juleaften! I det mindste er julegaverne købt og adventsgaverne klar! Nu må det godt snart blive juleaften! 

Har I haft en god måned?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar