fredag den 30. december 2016

Min måned i bøger #15 - December


Så er denne måned ved at være slut, og derfor er det på tide at finde ud af hvor meget jeg egentlig har læst i løbet af den. Det har været en god måned, selvom den har været utroligt hård. Jeg tror man finder ud af hvor ensom man egentlig er, når det er jul. Det kommer i hvert fald lidt tættere på, når alle tager til fester og julefrokoster, og man bare sidder derhjemme og inderligt ønsker at man var med. Men om ikke andet, så har det været jul og det var helt fantastisk. Den bedste juleaften man kunne ønske sig, og der var ikke sparet på noget. Jeg har selvfølgelig talt sammen hvor mange bøger jeg har fået læst, og jeg har læst 5 bøger i december. Jeg er i gang med en, men tror ærligt talt ikke jeg får læst den færdigt. Jeg har læst 3 almindelige bøger og 2 e-bøger, og det synes jeg faktisk er ganske fint.

"Mig Maja" af Sandra Schwartz var simpelthen så fin (og så er den signeret, hvilket jeg elsker) - og jeg synes faktisk det er en rigtig vigtig bog. Den er godt skrevet og jeg tror den passer perfekt til det lidt yngre (okay, meget yngre end mig) publikum. Men jeg nød at læse den. Fantastisk bog! 

Jeg har genlæst "Hvis jeg kan, kan du også" af Camilla Framnes (Ja, det er hende fra De unge mødre) men det bliver den altså ikke dårligere af. Det er en rigtig god bog, og da jeg manglede lidt motivation til at tabe mig, tænkte jeg at den kunne give mig et spark bagi. Det kunne den virkelig og jeg er spændt på at se hvor meget jeg kan nå at tabe mig i det nye år. Denne bog kan jeg virkelig anbefale, hvis du kan lide historier om vægttab, for den er virkelig god. 

"Ar fra mit glemte liv" af Nicole Boyle Rødtnes, var intet mindre end fantastisk. Hun gør det jo altid godt, hende der Nicole. Men denne her var virkelig fin, og nærmest min yndlings af alle de bøger jeg har læst af hende. Den er bare så god!






Jeg har læst de to første "Bridget Jones"-bøger og jeg blev slet, slet ikke skuffet. Jeg er pjattet med filmene, så jeg var spændt på at se om bøgerne var lige så gode, men de var nærmest bedre. Jeg elsker simpelthen den akavede og lidt uheldige Bridget Jones. Bøgerne er læst som e-bøger, det er derfor de ikke er med på billedet.

Så er december ved at være slut, og jeg glæder mig til at starte op i januar med ny energi. Jeg vil gøre mit bedste for at få læst endnu mere i det nye år, og jeg glæder mig til at se om jeg kan slå min rekord på Goodreads. Har I haft en god december?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar