torsdag den 16. marts 2017

BLOGGEN HAR FØDSELSDAG + GIVEAWAY


I dag er det bloggens fødselsdag, hurra, hurra, hurraaaaaaa! I dag fylder Lunas kaffekrog 2 år, og det har virkelig været 2 fantastiske bogbloggerår. Jeg er simpelthen blevet så glad for bloggen, og jeg elsker at skrive om mine læseoplevelser og alle de andre ting jeg blogger om. Det er bare så hyggeligt. Men nok om det. Jeg har været så heldig at 2 søde forlag har sponsoreret en giveaway til jer! I kan nemlig vinde "Bridget Jones' Baby" af Helen Fielding eller "Er du okay, Marie?" og "Er du okay, Fie?" af Anika Eibe. Forlagene som har sponsoreret disse gaver er Tellerup og Lindhardt og Ringhof og jeg er simpelthen så taknemlig. 

Reglerne for konkurrencen er således:

- Du kan vinde to eksemplarer af "Bridget Jones' Baby" til dig og din veninde/mor/hvem det skulle være. Det eneste du skal gøre er, at skrive en kommentar til dette indlæg, og fortælle hvem du vil give den anden bog! Husk at skrive din e-mail, så jeg kan skrive til dig hvis du vinder. Jeg trækker en vinder d. 23/3-2017, altså om en uge.

- Hvis du vil vinde "Er du okay, Marie?" og "Er du okay, Fie?" skal du gå over på min Facebookside (Lunas kaffekrog) hvor reglerne står for denne konkurrence.

Se, det var da ikke så svært! Jeg håber I vil være med til at fejre bloggens fødselsdag! I dag vil jeg slappe helt af (jeg havde en travl dag i går) og måske spise et lille stykke kage, for at fejre at bloggen har eksisteret i hele 2 år! Hurra!









10 kommentarer:


  1. Tillykke med din blog! Det er en flot milepæl :-)

    Jeg vil dele med min mor (Birgitte Munk), så vi kan hygge-læse i sommerhus inden længe!

    /Eva Lucia
    evaluciabookblog@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg ville give den anden til min veninde Randi :)

    Denflinkepige@msn.com

    SvarSlet
  3. Elsker Bridget...så jeg vil dele med Marie Winther Svendsen ...min tidligere kollega

    SvarSlet
  4. Hip hip og kæmpe stort hurra til dig og bloggen :-) Jeg håber nogen har sørget for kage, hihi!

    Jeg ville dele bogen med min super søde søster, der godt kunne bruge et godt grin og lidt opmuntring.

    /Julie
    julmije@gmail.com

    SvarSlet
  5. Tillykke.
    Jeg ville give den anden til min søster Marianne.
    ijoergensen85@gmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke med de 2 år! Og lækker præmie. :) Jeg ville dele den med min mor. Vi har begge resten af serien, men endnu ikke den der. :D
    Sophieamalieeslund@gmail.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med de 2 år! Hvor er det sejt!! Jeg vil give den anden bog til min veninde<3 sophia@hyldtoft.com

    SvarSlet
  8. Tillykke med bloggens to år :-) Jeg vil give den anden bog til min svigermor

    SvarSlet
  9. Tillykke. Jeg vil give bog to til min søster.
    ireneejensen @ hotmail.com

    SvarSlet
  10. Tillykke med dagen :) Tiden går bare stærkt!

    SvarSlet