fredag den 31. marts 2017

Forårs Bogtag #1



Jeg har besluttet at det kunne været hyggeligt med en lille forårs bogtag-leg, og derfor har jeg lavet nogle spørgsmål og sjove ting til et forårs bogtag. Jeg tagger Julie fra Julie the Book Cat, Sille og Louise fra This Fictional Life og Malene fra Wondrous Bibliophile til at lave det samme bogtag på deres blogs. Jeg håber I vil være med! (og husk at du er meget velkommen til at lavet tagget selvom du ikke er blevet tagget af mig!) Jeg starter selvfølgelig med at besvare spørgsmålene selv!

- Hvilken bog minder dig allermest om forår?
Jeg ved ikke hvorfor, men "Anna og det franske kys" af Stephanie Perkins, minder mig lidt om forår. Måske er det kærlighedshistorien og det smukke cover som gør det. Den ser så frisk og feminin ud, og jeg kan ikke lade være med at få forårskulder i maven, når jeg kigger på den.

- Hvilken bog glæder du dig mest til at læse her til foråret?
Det må være "Kamp til stregen" af Elle Kennedy, som er den fjerde bog i "Off-Campus"-serien. Jeg elskede virkelig de andre bøger, og jeg har netop fået den ind ad døren, så jeg skal i gang så hurtig som muligt!

- Hvilket bogcover får dig altid til at tænke på forår?
Det må være Anna, Lola og Isla-bøgerne af Stephanie Perkins. Jeg bliver simpelthen så lykkelig nede i maven når jeg kigger på dem, og de har faktisk hjulpet mig igennem svære perioder med angst. Det er svært at forklare, men når jeg var allermest bange, så tænkte jeg på de bøger, og så gik angsten væk. De er bare så smukke og farverige! De har en helt særlig plads i mit forårshjerte.

- Vis et billede af en bog med en sol på!



- Har du en yndlings genre når det er forår?
Jeg er mest til kærlighedsbøger om foråret. Der er bare et eller andet i luften, som gør at kærlighedsbøger betyder lidt mere for mig om foråret, når alting springer ud og luften er helt anderledes.

- Hvilken bog vil du allerhelst læse udenfor?
"Summer Days and Summer Nights" af mange forskellige forfattere, vil jeg gerne læse ude på altanen i løbet af foråret. Jeg er ikke meget til natur, så jeg elsker at sidde ude på altanen, hvor der er roligt og ikke er fyldt med græs eller sand.

- Vis et forårsbillede af dig selv! (gerne med din yndlings forårsbog)



- Er du til blomster? Hvilken bog med blomster på, er din yndlings?
"Måske en dag" af Colleen Hoover er en helt fantastisk bog, og så er den ligeså smuk udenpå som den er indeni, og den emmer af kærlighed og romantik.

- Hvilken bog læser du lige nu?
Jeg er i gang med flere bøger lige nu. "Orange er det nye sort" af Piper Kerman, "Ilttyv 3" af Nicole Boyle Rødtnes, "Nattens sanger" af Christina Bonde og "Ti små åndedrag" af K.A. Tucker. Jeg har svært ved at vælge for tiden, så er begyndt på rigtigt mange forskellige bøger.

Jeg håber det var ligeså hyggeligt for jer at læse, som det var for mig at lave. Forårskys!

Tegningen i toppen er lavet af den søde Janni, som du kan følge lige her:
Instagram: @pinnajxjannip
Facebook: https://m.facebook.com/pinnajjannip/



Ingen kommentarer:

Send en kommentar