fredag den 10. marts 2017

Nye bøger på reolen #1


Jeg er inde i en lidt svær periode for tiden. Både personligt men også læsemæssigt. Jeg får simpelthen ikke læst særligt meget, og jeg er totalt gået i stå i den bog jeg læser lige nu, så derfor tænkte jeg, at jeg i stedet ville vise de nye bøger jeg har modtaget fra forlagene det sidste stykke tid. Disse bøger er bøger jeg ikke selv har spurgt om, men som jeg har bare har fået tilsendt fra de søde, søde forlag.

"Love Warrior" Af: Glennon Doyle Melton - Forlaget Turbine
"Bone Gap" Af: Laura Ruby - Forlaget Turbine
"Eksperimentet" Af: Harald Nortun - Forlaget Turbine
"Maestro" Af: Geir Tangen - Forlaget Modtryk
"Dagbog fra Zombieland" Af: Klaus Frederiksen - Forlaget Mellemgaard

Udover disse lækre bøger jeg har også modtaget "Sort Lucia" fra forfatteren Sandra Schwartz, men da dette var en gave, syntes jeg ikke den passede ind i bunken. Lige nu læser jeg "Ti små åndedrag" af K.A. Tucker, som jeg har modtaget fra forlaget Lovebooks, men den har jeg selv spurgt efter, da jeg virkelig gerne ville læse den. 

Det var vidst alt for denne gang, men jeg tror jeg vil gøre det til en ting, at jeg sommetider viser de nye bøger frem som jeg har modtaget. Det er så hyggeligt, og jeg elsker når andre gør det, så nu vil jeg også være med! Og jeg glæder mig til nye og spændende læseoplevelser, når jeg dykker ned i mine nye, smukke bøger!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar