onsdag den 5. april 2017

Nye bøger på reolen #2


Så er der kommet lidt nye godter til vores bogreol, og dem vil jeg selvfølgelig gerne vise frem. Det er altid hyggeligt når der kommer en bogpakke, og her på det sidste har der været hele 5 lækre pakker til mig. "Nattens sanger" og "Kamp til stregen" har jeg dog selv bedt om at få lov til at anmelde, da jeg simpelthen bare måtte eje dem! I bunken ses:

"Grise i krise" af: Line Leonhardt
"Kamp til stregen" af: Elle Kennedy
"Nattens sanger" af: Christina Bonde
"Alt for mange hemmeligheder" af: Abbi Glines
"Snekæmpen" af: Susan Kreller

Tak til forfatteren Line Leonhardt og til forlagene FlamingoTurbine og Mellemgaard for de lækre bøger! 



1 kommentar:

  1. Jeg håber du nyder hver eneste af bøgerne Luna! Jeg skal i hvert fald lige holde øje med Abbi Glines - jeg vidste ikke at hun udkom på dansk.

    Jeg har forresten tagget dig i en 'TBR tag'; http://frklitteratur.dk/tbr-tag/. Jeg håber at du vil lege med :)

    SvarSlet