Boganmeldelse - Kamp til stregen (Off Campus #4)

Forlag: Flamingo
Sidetal: 351
Original sprog: Engelsk "The Goal"

Dette er et anmeldereksemplar fra forlaget Flamingo, men alle meninger er selvfølgelig mine egne!

---

"Er du sikker på du ikke vil sove hos mig?" spørger han.
I et svagt øjeblik er jeg lige ved at sige ja. Ja til at tage hjem til ham. Ja til endnu en omgang sex. Ja til morgenmad i morgen, pjække fra arbejdet og tilbringe hele dagen i sengen med ham. Trangen overrasker og skræmmer mig (Citat s. 34)

---

"Kamp til stregen" handler om den hårdtarbejdende Sabrina, som aldrig rigtigt har tid til andet end skole og arbejde. Hun har planlagt hele sin fremtid og hun glæder sig til at skulle starte på jurastudiet. Men alting ændres da hun møder ishockeyspilleren, Tucker. Han er ikke holdets store stjerne, men det bliver han lynhurtigt for Sabrina, selvom hun ikke rigtigt vil indse det. Hun har simpelthen ikke tid til at have ham i sit liv. Da Sabrina finder ud af at hun er gravid og at Tucker er faren, ændres deres liv dog drastisk. Kan Sabrina slippe kontrollen og lade Tucker hjælpe til, og vil hun lade ham blive en del af hendes liv?

---

Ih, jeg elsker bare Off-campus bøgerne! De er vidunderlige og så spændende! Jeg er efterhånden blevet vant til alt det sex der er i bøgerne, for det er lige lovligt voldsomt, for sådan en lebbe som mig. Det gør dog ingenting, og jeg synes det gør noget godt for historien, hvilket jeg synes er vigtigt. Denne her bog var ligeså god som de andre, selvom jeg ikke er god til alt det der med babyer og graviditet. Men jeg synes faktisk ikke det var så slemt, og jeg kunne godt lide Sabrina og Tucker.
Jeg læste bogen på 3 timer (i streg) fordi jeg simpelthen ikke kunne stoppe, da jeg først var begyndt. Den var bare så spændende. Elle Kennedy skriver så godt, og der er både alvor og humor i hendes bøger, hvilket jeg elsker.

I det hele taget er jeg virkelig glad for denne her bog, og jeg elsker Off-campus! Jeg kunne læse om ishockeyspillerne og deres piger for evigt. Mere, mere, mere!!!