tirsdag den 2. maj 2017

Min måned i bøger #19 - April


April gik virkelig stærkt, især fordi jeg startede i skole i starten af måneden, og jeg havde faktisk ikke regnet med at få læst noget overhovedet. Jeg havde også tilmeldt mig Camp Nanowrimo, men fik kun skrevet de første 4000 ord, og så måtte jeg give op. Jeg havde simpelthen hverken tid eller overskud til det, når jeg endelig havde fri fra skole. Men altså, det blev til 5 bøger i alt. 4 fysiske bøger og en enkelt e-bog, og det synes jeg faktisk er meget fint. Jeg er i gang med at læse 3 forskellige bøger lige nu, og de er bare alle sammen fantastiske, så det er svært at beslutte, hvilken en jeg skal læse. Men nok om det. De 5 bøger jeg fik læst i april måned var disse:

Hjerte i vente - Camilla Wandahl
Et stykke af månen - Camilla Wandahl
Nulpunkt - Stina Hyllested Mikkelsen
Grise i krise - Line Leonhardt
Åndeløs - Brittainy C. Cherry

Og det er jo faktisk ikke så dårligt. Der er sket nogle ændringer i mit liv nu, så nu må vi se om jeg kan klemme et par bøger ind i maj måned. Lad os se hvad der sker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar