fredag den 12. maj 2017

Sommerhus i Liseleje #1


I denne weekend er jeg i sommerhus sammen med Julie, min far og hans kæreste, Anja. Det virkede som om I godt kunne lide det, sidste gang jeg skrev indlæg fra min sommerhustur, så jeg tænkte at jeg ville gentage successen. Denne gang er det dog kun et par dage, men jeg glæder mig til at fortælle jer om min tur til sommerhuset i Liseleje.


Da vi kom frem til sommerhuset skinnede solen og det var dejligt varmt. Derfor spiste vi frokost udenfor, og der blev vi faktisk siddende indtil vi skulle have aftensmad. Det var super lækkert og vi er alle sammen helt røde i ansigterne, af al den sol. Men det var det hele værd. 



Efter frokosten tog vi ned til stranden. Den er sindssygt lækker og der var så flot. Her ses Julie i vandkanten. Her er så mange flotte sommerhuse og det er et vildt hyggeligt område.


Da vi kom tilbage fra stranden satte vi os i solen og hyggede med bøger, kaffe og øl. Det var virkelig dejligt. På billedet ses min far. Jeg ved ikke helt hvad han laver, men jeg tror han fortæller et eller andet vigtigt.


Aftensmaden var pasta med kødsovs og en lille salat. Det var far og Anja som stod for maden, og det var virkelig lækkert! Jeg er i hvert fald fan. Og det spolerede ikke min sunde livsstil, så det var skønt. 



Nu er det blevet aften og der er ild i brændeovnen. Far sidder og halvsover i sofaen imens Anja ser fransk film i tv. Det er faktisk helt okay at være i sommerhus med de her mennesker. 



1 kommentar:

  1. Det lyder som om i har en virkelig hyggelig tur! Er kun en anelse (læs: meget) misundelig! ;-)

    //www.mitbogunivers.dk

    SvarSlet