lørdag den 3. juni 2017

Min måned i bøger #20 - Maj


Maj var en rigtig fin måned i bøger, og jeg fik faktisk læst 8 bøger. 6 af dem er på billedet, en skulle afleveres tilbage på biblioteket og den sidste var en e-bog. Maj var samtidig måneden hvor jeg startede min vægttabsblog (Lunas lette liv) og derfor troede jeg faktisk ikke jeg ville have så meget tid til at læse. Men der kan man bare se. Vejret har jo også (for det meste) været fantastisk, og der er ikke noget bedre end at sidde i solen med en bog, og bare suge varmen til sig.

De bøger jeg fik læst i maj var:

- Fortæl mig tre ting - Julie Buxbaum (5 stjerner)
- Panodilpigen - Christina Jønck (4 stjerner)
- Dagbog fra zombieland - Klaus Frederiksen (3 stjerner)
- Kamp til stregen (Off-campus 4) - Elle Kennedy (5 stjerner)
- Er du okay. Matthias? - Anika Eibe (4 stjerner)
- Little Women - Louisa May Alcott (4 stjerner)
- Åndeløs - Brittainy C. Cherry (4 stjerner)
- Hvor ser du godt ud! - Mille Eigard Andersen (4 stjerner)

Der har været nogle rigtigt gode bøger imellem, og lidt som ikke sagde mig helt så meget. Men de fleste endte jo faktisk på 4 eller 5 stjerner, og det er slet ikke så dårligt! Samlet set er jeg ret godt tilfreds. Både med bøgernes indhold og min læseindsats i maj.


1 kommentar:

  1. Jeg er så imponeret over at du jonglerer hele to blogs i øjeblikket - jeg gjorde det selv i en overgang sammen med både studie og arbejde og det kunne ikke lade sig gøre for mig. Jeg ville dog ønske jeg kunne, du er simpelthen så sej Luna!
    Jeg er glad for at din maj måned var en god en af slagsen :)

    - Amanda Emma (Frk. Litteratur

    SvarSlet